فرمانده سپاه نکا خبر داد؛

اجرای بیش از هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در نکا

سرهنگ «مجید رضا شعبانی» گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه در قالب ۷۰ عنوان توسط بسیج و سپاه شهرستان نکا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ - 02February 2020

اجرای بیش از یکهزار و ۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در نکابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجید رضا شعبانی» فرمانده سپاه نکا امروز در نشست خبری به مناسبت چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شعار امسال دهه فجر را «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری جهاد و مقاومت» برشمرد و اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه در قالب ۷۰ عنوان توسط بسیج و سپاه شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ضمن برشمردن برنامه‌های این دهه، افزود: افتتاح ۱۱ خانه محروم به همراه یک باب خانه جانباز در روستاهای کرداب، بهزادکلا، کفرات، سنگر، للرد، لاکتراش و گلورد و برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در شب اربعین شهادت سردار شهید سلیمانی با حضور یکی از مسئولان ارشد نظامی در مصلای امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌هاست.

این مسئول برگزاری رژه خودرویی موتوری، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، اجرای برنامه کاکرون در مسکن مهر، شونیشت فرهنگی با محوریت شهدا در محلات شهدایی، افتتاح خانه‌های محروم و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و انقلاب را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

شعبانی ادامه داد: همچنین برگزاری ۴۱ نشست بصیرتی، جشنواره غذاهای سنتی و بومی محلی، اعزام گروهای جهادی در جهت محرومیت زدایی، همایش علمی و هنری، میقات صالحین، پیاده روی خانوادگی، تریبون آزاد، رادیو انقلاب و جشنواره مبتکرین و مخترعین از دیگر برنامه‌های این دهه به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار