سردار دهقان:

شهادت سردار سلیمانی خروج استکبار جهانی از منطقه را شتاب می‌دهد

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح گفت: شهادت سردار سلیمانی برچیده شدن استکبار جهانی ازمنطقه راشتاب می‌دهد.
کد خبر: ۳۸۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ - 02February 2020

شهادت سردارسلیمانی خروج استکبار جهانی از منطقه را شتاب می‌دهدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سردار «حسین دهقان» مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح شامگاه یکشنبه در گردهمایی خانواده شهدا و ایثارگر گرگان که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به نقش آفرینی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تحولات منطقه اظهار داشت: سردار سلیمانی، عنصر اصلی مبارزه با استکبار جهانی بود و در برهه‌های مختلف شکست‌های متوالی را به دشمنان تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه ایشان بار‌ها تئوری‌های استکبار را بر هم زد، افزود: همه این عوامل سبب شد تا دشمنان از سر ناچاری و ناتوانی به فکر ترور سردار سلیمانی بیفتند.

سردار دهقان اضافه کرد: یکی از دلایل ترور شهید سلیمانی سرپوش گذاشتن به مشکلات داخلی این دولت‌ها بود که ترامپ و نتانیاهو تلاش کردند تا مباحثی مانند فساد مالی و استیضاح خود را به حاشیه ببرند.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح با اشاره به شخصیت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی به نماد و الگوی جوانان جبهه مقاومت تبدیل شده و شهادت ایشان برچیده شدن بساط استکبار جهانی از منطقه را شتاب خواهد داد.

سردار دهقان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند نظام‌های سیاسی حافظ منافع اقتصادی و سیاسی خود را در منطقه ایجاد کرده تا بیرق سلطه خود را گسترش دهند.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت‌مردان مستکبر تضعیف جنبش‌های مستقل و هم سو با محور مقاومت بود تا تهدیداتی که متوجه رژیم جعلی صهیونیستی است، کم شود، ادامه داد: طرح بی دولت سازی کشور‌های محور مقاومت همچون عراق و لبنان هم یکی از این اقدامات بود که بی سرانجام و بدون نتیجه ماند.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح با اشاره به دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن نقطه عطف تاریخ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی کشور ایران است که در آن یک نظام دست نشانده، سرنگون شد و نظامی برآمده از ارزش‌های اسلامی و هویت بخش جایگزین آن شد.

وی همچنین در خصوص حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد افزود: حمله ایران به بزرگترین پایگاه منطقه‌ای آمریکا نشان داد که «دوران بزن و در رو» به پایان رسیده و این اقدام ایران در تاریخ بی سابقه بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها