همزمان با دهه فجر انجام شد؛

دیدار مسئولان قم با خانواده شهید و آزاده دوران انقلاب اسلامی

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امام جمعه، استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با دو خانواده شهید و آزاده انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۳۸۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ - 02February 2020

دیدار مسئولان قم با خانواده شهید و آزاده دوران انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» امام جمعه قم و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به همراه «بهرام سرمست» استاندار قم و حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان همزمان با ایام الله دهه فجر، با حضور در منزل شهیدان عرب و وفاداران، با خانواده معظم این دو شهید عزیز دیدار کرده و یاد و خاطره ایثارگری شهدا و جانبازان و آزادگان عزیز را گرامی داشتند.

شهید «محمدحسین وفاداران» در ۱۲ شهریور سال ۵۷ هنگام تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی در خیابان انقلاب (چهارمردان) قم به شهادت رسید.

«محمد عرب» نیز آزاده سیاسی زندان‌های رژیم طاغوت در سال ۵۱ و پدر شهید «بهرام عرب» است که این شهید عزیز در اردیبهشت سال ۶۷ در مناطق عملیاتی به شهادت رسید.

استان قم در طول دوران انقلاب اسلامی از ۱۵ خرداد سال ۴۲ تا بهمن سال ۵۷ حدود ۱۰۰ شهید از استان قم تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و هم اکنون ۹۵ آزاده سیاسی زندان‌های رژیم پهلوی که اغلب از جانبازان سرافراز نیز هستند در بنیاد شهید قم پرونده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها