بازدید سردار «عصار» و امیر «فخوری» از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و مسئول تشکل‌های مردم نهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بازدید کردند.
کد خبر: ۳۸۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ - 03February 2020

بازدید سردار«عصار» و امیر«فخوری» از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و امیر «ناصر فخوری» مسئول تشکل‌های مردم نهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بازدید به عمل آوردند.

سردار عصار ضمن تبریک ایام الله فجر، تکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را حفظ ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: در تمام دنیا، کهنه سربازانی که شاید در جنگ‌های غیر‌معنوی و یا غیر‌اصولی کشورشان مشارکت داشتند را احترام می‌کنند و ما وظیفه داریم از سرداران و سربازان خود در دوران دفاع مقدس که معنوی‌ترین نبرد و جانانه‌ترین دفاع در تاریخ این کشور را مدیریت و هدایت کردند و از جان خود مایه گذاشتند تا یک وجب از این خاک مقدس به دست استکبار جهانی نیفتد، به گونه‌ای تجلیل کنیم که آیندگان بدانند اگر شهامت، ایثار و مقاومت این عزیزان نبود، معلوم نمی‌شد چه سرنوشتی برای نظام، انقلاب و مملکت اسلامی مان رخ می‌داد.

وی عملکرد سازمان پیشکسوتان استان خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استان خوزستان پایتخت دفاع مقدس و جغرافیای اصلی و معنوی همه پیشکسوتان کشور است. ما کمتر رزمنده‌ای از سراسر کشور را سراغ داریم که از حضورش در خوزستان خاطره نداشته باشد و در گوشه‌ای از این خاک، حادثه و یا حماسه ای را خلق نکرده باشد.

در ادامه این بازدید، امیر فخوری به نقش مهم سازمان‌های مردم نهاد در انتشار فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر اقشار مختلف مردم به خصوص در استان خوزستان نقش بی‌بدیل خود را در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب ایفا نمی کردند، سرنوشت جنگ به گونه‌ای دیگر رقم می خورد. 

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در زمینه تشکل های مردم نهاد به خصوص در تنوع قومی و صنفی خوزستان وجود دارد و ما باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت مهم مردمی جهت ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس بهره ببریم.

در پایان سروان پاسدار «حسین پرتو افشان» مسئول کمیته پیشکسوتان و سازمان های مردم نهاد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گزارشی از روند فعالیت های استان خوزستان در زمینه تکریم از یادگاران دوران دفاع مقدس در سال گذشته ارائه کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار