سردار عامری در جمع خبرنگاران تبریز:

نرم‌افزار کتاب دفاع‌مقدس در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود/ کتب دفاع مقدس پرفروش است

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: در آینده‌ای نزدیک نرم‌افزار کتاب دفاع مقدس رونمایی می‌شود تا در قالب یک اپلیکیشن تمامی کتب این حوزه در دسترس عموم قرار گیرد.
کد خبر: ۳۸۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 03February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ پاسدار «داود عامری» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس امروز در جمع خبرنگاران تبریز رسانه‌ها را مبتکر اقدامات فرهنگی نامید و اظهار داشت: در طرح جامع ادبیات پایداری مولفه‌های متعددی را دنبال می‌کنیم که از جمله آن‌ها حفظ میراث دفاع مقدس، اصلاح فرایندهای نشر کتاب و افزایش کیفیت و محتواست.

وی افزود: کتب دفاع مقدس در کنار برخورداری از محتوای غنی باید به‌صورت مناسبی توزیع شوند و از بسترهای مختلف برای ارائه آن به مخاطبان استفاده شود، در این راستا خانه‌های کتاب دفاع مقدس را در مراکز استان‌ها ایجاد می‌کنیم و در آینده‌ای نزدیک این خانه‌ها در شهرستان‌ها نیز تاسیس خواهند شد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه با همکاری فروشگاه‌های مجازی سعی کرده‌ایم کتب را با قیمتی پایین‌تر و از طریق فضای مجازی در اختیار علاقمندان قرار دهیم، خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک نرم‌افزار کتاب دفاع مقدس رونمایی می‌شود تا در قالب یک اپلیکیشن تمامی کتب این حوزه در دسترس عموم قرار گیرد.

نرم‌افزار کتاب دفاع‌مقدس در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود/ کتب دفاع مقدس پرفروش است

وی با اشاره به تاثیر کتب ادبیات پایداری در جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس، ابراز داشت: تدوین و چاپ کتاب تاریخ توصیفی دفاع مقدس به‌عنوان مرجع یکی از اولویت‌های سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس است.

عامری با تاکید بر اینکه برخلاف پنداشت عمومی کتب دفاع مقدس مخاطبان زیادی دارد و در حوزه‌های پرفروش قرار گرفته است، تصریح کرد: اگر ادبیات پایداری و مقاومت در جامعه ایران و سایر ممالک زنده نبود، بعد از شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» آن حماسه بی‌نظیر در اقصی‌نقاط جهان به‌ویژه در مراسمات تشییع رقم نمی‌خورد.

وی ادامه داد: ادبیات پایداری توانسته است معرفت و فرهنگ را به جامعه منتقل کنند و اکنون این ادبیات در خارج از مرزها نیز طرفداران زیادی دارد و بدین جهت شورای ترجمه تخصصی کتب دفاع مقدس برای انتخاب و ترجمه کتب تشکیل یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار