حجت‌الاسلام ادیانی به دفاع‌پرس خبر داد؛

ارسال ۲ هزار مقاله به همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از ارسال ۲ هزار مقاله به همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ - 03February 2020

ارسال ۲ هزار مقاله به همایش ملی ناجا و جامعه اسلامیحجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در حاشیه «همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری» در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه این همایش برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: همایش یاد شده با همکاری دستگاه‌های علمی و پژوهشی شروع به کار کرد و در همین راستا ۴۰ نشست استانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار مقاله به همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی ارسال و از این تعداد ۹۰ مقاله به‌عنوان مقاله برتر شناخته شد، افزود: امروز ۱۵ مقاله در این همایش ارائه می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا درباره موضوع این همایش و چگونگی شکل‌گیری جامعه اسلامی گفت: برای رسیدن به «تمدن اسلامی» نیازمند برداشتن گام‌های بلندی هستیم که یکی از راه‌های رسیدن به این تمدن، تشکیل «دولت اسلامی» است.

حجت‌الاسلام ادیانی ادامه داد: در راستای دولت‌سازی اسلامی گام‌هایی برداشته شده است، اما تا رسیدن به سطح مورد انتظار امام (ره) و رهبر انقلاب اسلامی هنوز راه زیادی در پیش داریم.

وی در خصوص ویژگی‌های دولت اسلامی بیان کرد: دولت اسلامی به معنای واقعی خود را خدمتگزار مردم می‌داند و از متن مردم جوشیده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: جامعه اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری دارای هفت ویژگی است که ایمان و معنویت از مهمترینِ این ویژگی‌هاست.

حجت‌الاسلام ادیانی همچنین به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری مرجعیت دینی و بر اساس آموزه‌های دینی در بهمن ۵۷ پیروز شد و مناسبات و معادلات جهان را تغییر داد.

به گزارش دفاع‌پرس، «همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری» صبح امروز (دوشنبه) در ستاد ناجا برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها