حسین طلا:

اگر دشمن را در مرز ها متوقف نمی کردیم تا خانه هایمان پیش می آمدند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دشمن در مرز های جمهوری اسلامی متوقف نمی شد باید منتظر تبعات آن در خانه های خود می بودیم.
کد خبر: ۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶ - 28September 2013

اگر دشمن را در مرز ها متوقف نمی کردیم تا خانه هایمان پیش می آمدند

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس، حسین طلا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: آنچه که در دوران دفاع مقدس و یا پیش از آن در دوران انقلاب اسلامی رخ داد، حاصل بروز و ظهور قدرت ملتی بود که از هرچه که داشت به خاطر باقی ماندن اسلام و کشورش در تاریخ از آن گذشت.


وی در پاسخ به این سوال که نمایشگاه دفاع مقدس را چگونه دیدید، تصریح کرد، نمایشگاهی که بر پا شده محل بروز و ظهور تفکر استقامت، مقاومت و نوع نگاه بسیج است که در همه زمینه ها و ساختار های صنعتی، اداری و نظامی کشور شکل گرفته می باشد.


نماینده مجلس شورای اسلامی در همین رابطه افزود: به نظر من آنچه که با توجه به این نوع نگاه اتفاق خواهد افتاد، واکسینه شدن یک ملت در مقابل همه آسیب ها و آفت هایی که می تواند به آن وارد شود.


حسین طلا با تاکید بر اینکه، رمز موفقیت شهدا و رزمندگان استقامت در کلام و ایمانشان بود و آنها را در تاریخ نیز ماندگار کرد، به حضور خود در عملیات کربلای پنج و ایزایی بودن آن عملیات اشاره کرد و گفت: در آن عملیات وقتی به برخی رزمندگان گفتند که باید عقب نشینی کنیم، آنها در پاسخ می گفتند که  اگر می خواستیم عقب نشینی کنیم حمله ای نمی کردیم، این موضوع را موید استقامت آنها بود.


این نماینده مجلس در ادامه صحبت های خود گفت:ملتی در تاریخ ماندگار می شود که پایبند به ارزش ها و اصول خود بماند.


وی همچنین پایبند ماندن به ارزش ها و اصول ها را منوط به چگونگی عملکرد هر ملتی دانست و تاکید کرد: باید بازماندگان دوران دفاع مقدس را قدرشان و اهمیتشان بدانیم و جایگاهشان را گران بداریم.


طلا گفت: حضور در جبهه ها همراه با غیرتمندی همه ایرانیان بود.من هم در کنار رشادت های بسیجیان در کنار رزمندگان بودم و بیشترین غیرت در خون رزمندگانی بود که به شهادت نائل آمدند.


وی افزود: اگر دشمن در مرز های جمهوری اسلامی متوقف نمی شد باید منتظر تبعات آن در خانه های خود می بودیم.


حسین طلا با تاکید بر اینکه درسال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی باید مثل رزمندگان دوران دفاع مقدس که حماسه آفرین بودند ما نیز حماسه آفرین باشیم.


وی همچنین خاطرنشان کرد:باید فرهنگ مقاومت، فرهنگ بسیجی و فرهنگ ایستادگی بر ارزش ها تقویت شود تا در همه ی عرصه ها بتوانیم حماسه آفرینی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار