امیر احدی خبر داد؛

الحاق ۲۹ فروند بالگرد به ناوگان هوانیروز ارتش تا پایان سال جاری

مدیر عامل شرکت پشتیبانی، نوسازی و بهینه‌سازی بالگرد‌های ایران گفت: تا پایان سال ۲۹ فروند بالگرد که در حال بازآماد است، پس از تست نهایی در ماموریت‌های مختلف به‌کارگیری می‌شوند.
کد خبر: ۳۸۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ - 03February 2020

بخش عظیمی از قطعات بالگردی توسط جوانان متخصص شرکت پن‌ها طراحی و تولید می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «کیومرث احدی» مدیر عامل شرکت نوسازی و بهینه‌سازی بالگرد‌های ایران با بیان اینکه در حوزه بازآماد به دستاورد‌های خوبی دست یافته‌ایم، اظهار داشت: پیشرفت‌های خوبی در حوزه نوسازی و بازآماد بالگرد‌های زمین‌گیر شده داشته‌ایم، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۳ فروند بالگرد‌های مختلف که سال‌ها به دلیل نداشتن قطعه زمین‌گیر شده بودند با توانمندی جوانان انقلابی و فنی شرکت پنها تعمیر و نوسازی و به چرخه ناوگان بالگردی وارد شدند.

امیر احدی ادامه داد: تحریم برای ما تبدیل به فرصت شد و ما را بر آن داشت تا روی پای خود بایستیم. ان‌شاء‌الله تا پایان سال نیز تعداد ۲۹ فروند بالگرد دیگر که در حال بازآماد است، پس از تست نهایی در ماموریت‌های مختلف به‌کارگیری می‌شوند.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی، نوسازی و بهینه‌سازی بالگرد‌های ایران گفت: شرکت پنها مسولیت پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های کشور و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را دارد و بخش عظیمی از قطعات بالگردی توسط جوانان برومند و متخصص این شرکت طراحی و تولید می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار