ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق عنوان کرد؛

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان گفت: باید تاریخ کشورمان و وقایعی که بر آن گذشته برای نسل جدید تشریح و اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود تا جوانان که آینده‌سازان انقلاب هستند با استفاده از تجربیات آن دوران در جهت توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.
کد خبر: ۳۸۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ - 03February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، هشتاد و سومین همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، سرهنگ «محمد نیایش» رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش و 500 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نزاجا به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش امروز در مجتمع رفاهی ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

امیر آذریان در این مراسم با اشاره به رشادت های نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با شکل گیری جریان های تکفیری در مرزهای غربی کشور ایستاد و تجاوز ایادی استکبار را سرکوب کرد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از حرم آل الله نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرد و شهدایی را تقدیم اسلام کرد.

ارشد نظامی آجا در شمال شرق ادامه داد: انقلاب اسلامی هدیه الهی بود که خداوند به مردم کشورمان مرحمت فرمود و ارتش جمهوری اسلامی که برآمده از مردم است یک ارتش انقلابی است.

آذریان در ادامه به ناتوانی استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: نظام سلطه در جمعبندی های خود هنوز به این نتیجه نرسیده که مردم و نیروهای مسلح در ایران اسلامی بیدار و هوشیار هستند. نیروهای مسلح نه تنها در مرزهای کشورمان، بلکه کیلومترها دورتر از مرزهای ایران اسلامی تحرکات دشمن را رصد می کنند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح امروز از صلابت و آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. آنها گوش به فرمان ولایت هستند و اگر دشمن و ایادی آن دست به اقدامی بزنند انتقامی سخت در انتظار آنها خواهد بود.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در ادامه سخنانش به تشییع میلیونی پیکر سیدالشهدای جبهه مقاومت و همرزمانش اشاره کرد و بیان داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی، نشان از ولایتمداری مردم کشورمان داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا افزود: امت حزب‌الله 41 سال پشت سر امام خمینی (ره) و در ادامه، رهبر معظم انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 و انتخابات 2 اسفند حماسه‌های ماندگار دیگری را خلق خواهند کرد.

وی در پایان با مقایسه شرایط حاکم بر ایران در قبل و بعد از پیروزی انقلاب گفت: باید تاریخ کشورمان و وقایعی که بر آن گذشته برای نسلی که انقلاب و شرایط قبل از آن و دفاع مقدس را درک نکردند تشریح و اهداف و دستاوردهای انقلاب تبیین شود تا نسل جدید که آینده سازان انقلاب هستند با بهره گیری از تجربیات آن دوران در جهت توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار