نوبخت خبر داد؛

تفکیک ردیف اعتباری پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تفکیک ردیف اعتباری پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و افزایش اعتبار این پروژه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ - 03February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

پروژه مرکز فرهنگی و باغ‌موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار این استان مطرح شد.

«محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه در این نشست با تاکید بر رفع مشکلات پروژه‌ مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: حتی اگر لازم باشد ردیف اعتباری این پروژه تفکیک و اعتبارات آن تقویت می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: هویت، هستی و اقتدار امروز ما در جهان به اقتدار خون‌های مقدس و پاکی است که به زمین ریخته شد، بنابراین به مصداق آیه «هَلْ جَزاءُ الْإِحْسانِ إِلَّا الْإِحْسانُ»، آنچه برای عزیزان ما در دفاع مقدس لازم است انجام می‌دهیم.

نوبخت با گرامی‌‌داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: چندین بار در شورای عالی امنیت ملی که گزارشات نگهبانی، پاسداری و حراست از مرزهای ایران بزرگ را در جغرافیای منطقه به ما می‌دادند و یا در سازمان برنامه و بودجه خدمت ایشان برای همفکری بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار