سردار رادان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حاج قاسم شخصیتی اطمینان‌بخش در بین نیرو‌های سوری و عراقی داشت

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: حاج قاسم شخصیتی اطمینان‌بخش در بین مجاهدین و مبارزین غیر ایرانی از جمله نیرو‌های سوری و عراقی داشت.
کد خبر: ۳۸۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۵ - 04February 2020

حاج قاسم شخصیتی اطمینان بخش در بین نیرو‌های سوری و عراقی داشتسردار «احمدرضا رادان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه افتخار داشتم که در تعدادی از مأموریت‌ها در خدمت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» باشم، اظهار داشت: می‌توان گفت اگر کمتر از شهادت، آن هم اینگونه شهادتی برای حاج قاسم رقم می‌خورد به او و ابومهدی المهندس ظلم می‌شد.

وی ادامه داد: در طوفانی‌ترین لحظه‌هایی که در محل‌های مأموریت به سر می‌بردیم، دو موضوع به نیرو‌ها آرامش می‌داد؛ اول حضور حاج قاسم و آرامشی که ایشان داشت و دوم تدبیری که این شهید بزرگوار در خصوص موضوعات می‌اندیشید.

سردار رادان گفت: حاج قاسم شخصیتی اطمینان‌بخش در بین مجاهدین و مبارزین غیر ایرانی ازجمله نیرو‌های سوری و عراقی داشت.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله نکاتی که می‌توان به آن اشاره کرد، این بود که من خودم بعضی اوقات فکر می‌کردم که بین حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به چه صورتی می‌تواند فاصله بیفتد؛ وقتی خبر شهادتشان در کنار هم آمد، خیلی از دوستان می‌گفتند‌ ای کاش یکی از این دو زنده می‌ماند، اما من می‌گفتم آن کسی که زنده می‌ماند، نمی‌توانست دوری یار سفرکرده را تحمل کند و خداوند برای آن‌ها اینگونه مقرر کرد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نتیجه زحمتشان را دیدند. هرچند حاج قاسم در رزم نتیجه‌بخش بود؛ اما «حاج قاسمِ شهید» نتیجه بخش‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها