فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

استقلال و هویت کشور ما قبل از انقلاب زیر چکمه آمریکایی‌ها لگدمال شده بود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: استقلال و هویت مردم ایران قبل از انقلاب زیر چکمه آمریکایی‌ها لگدمال شده بود که انقلاب، امنیت، رفاه و هویت ایرانی اسلامی را به ملت ما بازگرداند.
کد خبر: ۳۸۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ - 03February 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در همایش بزرگ بانوان انقلاب و جشن میلاد کوثر که به مناسبت گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل در راستای بنیانگذاری جمهوری اسلامی و سرنگونی رژیم شاهنشاهی تلاش زیادی کردند.

وی با اشاره به اثربخشی و شاخصه زنان در دوران انقلاب اسلامی گفت: زنان دوشادوش مردان در تمام عرصه‌های انقلاب حضور پررنگی داشتند.

سردار حسینی اظهار کرد: در سال 57 مردان و زنان به صحنه آمدند و با سلاح الله اکبر و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برای دفاع از حیثیت کشور نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه از دیدگاه اسلام و موحدان، زن از جایگاه ارزشمند و رفیعی برخوردار است، گفت: در تاریخ صدر اسلام همواره زنان نقش برجسته و جریان‌سازی داشته‌اند.

وی از حضرت آسیه، مریم، خدیجه، زهرا و زینب به عنوان زنان بزرگوار صدر اسلام  نام برد و گفت:‌ این زنان الگوی بسیار ارزشمند و مناسبی برای زنان ایرانی هستند.

سردار حسینی اظهار کرد: اولین کسی که به پیامبر بزرگوار اسلام ایمان آورد  یک زن بود و حضرت خدیجه (س) در کنار پیامبر (ص) نقش برجسته‌ای در رسالت نبوی آن حضرت ایفا کردند.

وی همچنین یادآور شد: در دوران انقلاب اسلامی شیرزنان زیادی مانند ناهید فاتحی کرجو، خیرآبادی و 10ها زن مجاهد دیگر در مبارزه با ضدانقلاب  به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: باید در ایام دهه مبارک فجر پیام و عظمت انقلاب اسلامی و ماحصل آن برای نسل‌های جوان بازگو و منعکس شود.

وی با بیان اینکه استقلال و هویت کشور ما قبل از انقلاب زیر چکمه آمریکایی‌ها لگدمال شده بود، عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم ستمشاهی استقلال و آزادی بر مبنای مکتب اسلام و قرآن در کشور ایران به وجود آمد.

وی از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان سه خواسته مهم انقلابیون در انقلاب اسلامی نام برد و گفت: این انقلاب برای رفاه، آسایش و امنیت همه جانبه ملت آزاده ایران تشکیل و در طول 41 سال عمر با برکت خود در این مسیر گام‌های بلندی برداشته شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: رشد و پیشرفت ایران اسلامی بعد از انقلاب حوزه علم، فناوری، پزشکی، کشاورزی، زیرساختی، آموزش و غیره بسیار چشم گیر بوده و امروز به برکت حاکم شدن دین بر کشور و تلاش دلسوزان نظام و همراهی مردم در ابعاد مختلف به خودکفایی رسیده ایم و در جایگاه 20 کشور برتر دنیا قرار دارد.

وی تصریح کرد: پیشرفت در علم هسته‌ای، نانو، شبیه‌سازی، هویت اسلامی و ایرانی و تقویت امنیت پایدار از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس به تلاش‌های گسترده تروریست‌ برای مسلط شدن بر مسلمان گریزی زد و گفت: با وجود تمام این توطئه‌ها مردم ایران استوار و محکم پای نظام ایستاده و در  در برابر آنها و در سنگرها مقاومت حضور دارند و امروز میلیون‌ها حاج قاسم در محور مقاومت حاضر به جانفشانی برای نظام هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این برنامه اظهار کرد: زنان در تمام دوران انقلاب چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب نقش بارز و پررنگی ایفا کرده و دوشادوش مردان مبارزه کردند.

حسن عسگری افزود: بسیاری از این زنان همسران و  فرزندان دلیر خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی تصریح کرد: مردان انقلاب اسلامی از دامن پاک مادران  و با الهام از و الگوگیری از مکتب فاطمه زهرا پرورش یافتند.

وی با اشاره به اینکه نگاه اسلام به زنان برخلاف نگرش فرهنگ غربی ابزاری نیست، گفت:  نگرش اسلام به زنان نگرش انسانی و خدایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار