سرهنگ پالهنگ:

شعار مرگ بر آمریکا به مثابه بمب اتم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: هر شعار مرگ بر آمریکا یک بمب اتم علیه آمریکایی بوده که ۴۱ سال است تلاش می‌کند تا در مقابل جمهوری اسلامی بایستد.
کد خبر: ۳۸۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 03February 2020

شعار مرگ بر آمریکا به مثابه بمب اتم است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار «نورالدین پالهنگ»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، در نشست بصیرتی سیاسی بانوان فرهنگی بسیجی در میاندوآب با اشاره به پشت سرگذاشتن ایام فاطمیه و در پیش بودن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: حجاب فاطمی، ارثیه حضرت فاطمه زهرا (س) است و بانوان باید سبک زندگی فاطمی را الگوی خویش قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان با صراحت گفته و می گویند که نباید اجازه دهیم تا انقلاب اسلامی ۴۰ و ۴۱ سالگی خویش را جشن بگیرد و با امپراطوری رسانه ای نیز به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند و روی آن تلاش می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه به شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و در واقع شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شیطان و آن، شعار ارزشی و مبنایی ما بوده و هر شعار  مرگ بر آمریکا یک بمب اتم علیه آمریکایی بوده که ۴۱ سال است تلاش می کند تا در مقابل جمهوری اسلامی بایستد.

وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا یعنی دفاع از دین، ناموس، عزت، شرف و قرآن و دفاع از ارزش ها، اظهار کرد: امروز شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده است، به گونه ای که ترامپ از ترسش شبانه به پایگاه خود سرکشی می کند ولی سردار سلیمانی ما با هواپیمای مسافربری و با عزت و افتخار در دنیا مسافرت می کرد.

سرهنگ پالهنگ با اشاره به اینکه دانش آموزان و فرزندان ما باید با دلیل و چرایی شعار مرگ بر آمریکا آشنا شوند، تصریح کرد: فرهنگیان باید با فرهنگ و تربیت صحیح، مکتب انقلاب و قرآن را به نسل حاضر انتقال داده و در تمام ابعاد در راه تربیت قرآنی و با حجاب فاطمی کوشا باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه اساس فرهنگ آمریکا ظلم، زور و چپاول بوده و تاریخ آمریکا خیانت به ارزش ها و فرهنگ ها وملیت ها است، افزود: قتل، غارت و چپاول ارمغان آمریکا برای کشورهایی در دنیا بوده که در آنها دخالت مستقیم و غیرمستقیم داشته است.

وی به توطئه ایجاد داعش توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: دشمنان از حضور و تاثیرگذاری منطقه ای ایران در هراس بودند و به انحا مختلف می خواستند ان را کاهش دهند و لذا با حمایت بیش از ۴۷ کشور دنیا به نام دین علیه دین به تلاش پرداختند و داعش را ایجاد و حمایت کردند ولی به برکت رشادت های مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت، داعش به زباله دان تاریخ پیوست.

پالهنگ در ادامه به سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن می خواهد تا سبک زندگی غربی را جایگزین سبک زندگی اسلامی کند و جایگاه معلمی که جایگاه انبیا و اولیا است، در این راه رسالت شما را سنگین تر کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مقوله امنیت نیز اشاره ای داشت و تصریح کرد: احساس امنیت بالاتر از امنیت است و اینکه در آرامش کامل هستیم به پاس جان فشانی های رزمندگان اسلام است و لذا باید قدر آن را بدانیم.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر مشارکت حداکثری در این انتخابات، اظهار کرد: باید با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای و با بصیرت، فردی انقلابی و مدافع ارزش ها و انقلاب را انتخاب کرده و مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار