فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

نیروی انتظامی با جدیت از دستاورد‌های خون شهدا حراست می‌کند

سردار «عبدالرضا آقاخانی» با اشاره به اینکه نعمت امنیت و عزت امروز را مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم، گفت: این نعمت به آسانی به دست نیامده و نیروی انتظامی با جدیت از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا حراست می‌کند.
کد خبر: ۳۸۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ - 03February 2020

نیروی انتظامی با جدیت از دستاورد‌های خون شهدا حراست می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «عبدالرضا آقاخانی» فرمانده انتظامی استان قم، امروز (دوشنبه) همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، با حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار کرد.

سردار آقاخانی در این دیدار، با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای تحقق ماموریت‌های حوزه ایثار و شهادت، افزود: نیروی انتظامی همواره آماده خدمت به مردم و جامعه اسلامی است و در راستای توسعه امنیت در جامعه، با همه دستگاه‌های اجرایی تعامل دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نعمت امنیت و عزت امروز را مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم، تصریح کرد: این نعمت به آسانی به دست نیامده و نیروی انتظامی با جدیت از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا حراست می‌کند.

حجت‌الاسلام هنرمند نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی، نیرویی جان برکف برای حفظ عزت، امنیت و حراست از ارزش‌هاست و در این راستا شهدای بسیاری را که مایه سربلندی نظام اسلامی در طول این چهار دهه بوده‌ا‌ند، تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار