حجت‌الاسلام مروی:

شهیدان مصداق اولیاء خاص الهی هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای ما مصداق اولیاء خاصه الهی هستند.
کد خبر: ۳۸۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ - 03February 2020

شهیدان مصداق اولیاء خاص الهی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» با حضور در منازل شهیدان محرابی و شمس‌آبادی از شهدای مدافع حرم و نیز شهید گیوه‌چی از شهدای انقلاب اسلامی، با خانواده‌های معظم این شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار‌ها با اشاره به اینکه تشخیص به‌موقع حق و انجام به‌هنگام وظیفه از ویژگی‌های شهداست، اظهار داشت: امنیت، عزت و استقلال امروز کشور را مدیون و مرهون شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم قدرشناس و پاسدار حقی که بر گردن ما دارند، باشیم.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای ما مصداق اولیاء خاصه الهی هستند، بیان کرد: اگر جانفشانی و خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان عزیز مدافع حرم نبود، داعش همان بلایی که سر کشور‌های جنگ‌زده منطقه سوریه و عراق آورد، بر سر کشور ما نیز می‌آورد و چه کشتار و وحشی‌گری‌هایی انجام می‌دادند، هر جا پای نحس‌شان رسید، با سلاح آمریکا و پول عربستان ویرانی و تباهی به‌وجود آوردند.

حجت‌الاسلام مروی با تأکید بر اینکه امنیت کشور از برکات رشادت و ایثار شهداست، تصریح کرد: در حالی که فراق، رنج‌ها و مصیبت‌ها را والدین، همسران و فرزندان معزز شهدا تحمل می‌کنند، ما در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: ایمان و اخلاص شهیدان در شرایطی که اکثریت عالم غرق در مسایل مادی و غفلت هستند، مایه غبطه ما است، ما نباید برای آن‌ها گریه کنیم، بلکه باید برای خودمان غصه بخوریم که آن‌ها چه قدر باور و اعتقاد بزرگی داشتند و راه صد ساله را یک‌شبه پیمودند.

وی با بیان این نکته که اخلاص و فوز عظیم شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود، اضافه کرد: شهیدان از تعلقات مالی، عشق به والدین، همسر و فرزند به‌خاطر خدا گذشتند که این روحیه‌ها از عنایات و توفیقات الهی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار