نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

جوانان دیروز تاریخ زنده انقلاب هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن حسینی دیباجی» گفت: جوانان دیروز تاریخ زنده انقلاب هستند و جوانان و نسل امروز نمی‌دانند فحشا، ظلم و ستم در زمان طاغوت در کشور بیداد می‌کرد.
کد خبر: ۳۸۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ - 03February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن حسینی دیباجی» در سخنرانی برنامه «١٠ شب، ١٠ مسجد» به مناسبت دهه فجر در مسجد اهل بیت(ع) سمنان اظهار داشت: جوانان دیروز وضعیت زمان خود و برکات انقلاب را برای نسل امروز به منظور روشنگری و آگاهی بخشی بازگو کنند.

وی ادامه داد: جوانان دیروز تاریخ زنده انقلاب هستند و جوانان و نسل امروز نمی‌دانند فحشا، ظلم و ستم در زمان طاغوت در کشور بیداد می‌کرد.

دیباجی تصریح کرد: فحشا در زمان طاغوت بیداد می‌کرد و راهنمایی‌ها و رهبری هوشمندانه و فرزانه امام خمینی(ره) کشور را نجات داد.

وی با اشاره به رخدادهای ماه‌های اخیر در منطقه، بیان کرد: حمله نظامی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق هیبت دشمن را در هم شکست و اقتدار کشور را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: براساس گفته‌ها در حمله نظامی ایران به پایگاه آمریکا در عراق با ۱۳ موشک، ۱۳۹ کشته شدند و آمریکا از گفتن این آمار خودداری می‌کند.

دیباجی اظهار داشت: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق در واقع سیلی سخت کشور در انتقام خون شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با اشاره به جنگ سایبری اظهار داشت: متخصصان ایرانی با تسلط بر فضای سایبری از دیوار دفاعی پایگاه نظامی آمریکا در عراق عبور و آن را با خاک یکسان کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان به درپیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال اشاره کرد و گفت: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح، خادم، متدین، نترس و توانمند، در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها