مسئول حوزه پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری جشنواره تجلیل از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «محمدشفیع پژمان» از برگزاری جشنواره تجلیل از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ - 03February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی جهت برگزاری جشنواره تجلیل از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در سالن جلسات اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان برگزار شد.

سرهنگ «محمدشفیع پژمان» مسئول حوزه پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برگزاری جشنواره تجلیل از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس، اظهار داشت: این جشنواره 21 بهمن در یاسوج برگزار می‌شود.

وی به نقش تشکل‌های مردم‌نهاد در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: سازمان‌های مردم نهاد برای رفع مشکلات موجود در حوزه ایثار و شهادت به صورت تخصصی وارد عمل شوند.

مسئول حوزه پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بر ساماندهی و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس تاکید کرد.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و با رهبری امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه امروز از ایران به عنوان یک قدرت اساسی در منطقه و جهان یاد می‌شود، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و این اقتدار مرهون خون امثال شهید سلیمانی است.

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به نقش تشکل‌های مردم‌نهاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره داشت و عنوان کرد: کار تشکل‌ها با جوانان گره خورده است و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار