فرمانده یگان مخابرات آجا به دفاع‌پرس خبر داد؛

استفاده ارتش از بسترهای ارتباطی پشتیبان در مواقع بحرانی

فرمانده یگان مخابرات آجا با اشاره به استفاده این یگان از روش‌های مختلف برای مقابله با اختلال در سامانه‌های ارتباطی گفت: استفاده از بسترهای ارتباطی پشتیبان در مواقع بحرانی یکی دیگر از راهکارهای مقابله با اختلالات ارتباطی از سوی دشمن است.
کد خبر: ۳۸۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ - 05February 2020

استفاده از بسترهای ارتباطی پشتیبان در مواقع اضطرارامیر سرتیپ دوم ستاد «سید جواد صفوی» فرمانده یگان مخابرات آجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: یگان مخابرات ماموریت برقراری ارتباطات تاکتیکی و عملیاتی را در شرایط مختلف عهده‌دار است.

وی با اشاره به اینکه یگان مخابرات در تمامی رزمایش‌های مرکب و مشترک حضور دارد، افزود: این یگان ضمن تست سامانه‌های ارتباطی جدید از تمامی روش‌ها و آموزه‌ها برای برقرای ارتباط امن در جریان رزمایش‌ و شرایط مختلف عملیاتی استفاده می‌کند.

امیر صفوی ادامه داد: یگان مخابرات از تجهیزات ارتباطی روز دنیا استفاده می‌کند و همچنین برای شرایط عادی و اضطرار نیز تمهیدات لازم را اندیشیده است. ما در شرایط بحرانی نیز از بسترهای امن ارتباطی پشتیبان استفاده خواهیم کرد.

فرمانده یگان مخابرات آجا در پایان گفت: همچنین ما روش‌های پیشگیری از اختلال و روش‌های جایگزین را در جریان رزمایش‌ها و آزمایش سامانه‌ها مورد بررسی قرار می‌دهیم که در این‌خصوص نیز به توانمندی‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار