مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران:

سردار شهید «قاسم سلیمانی» معجون امنیت را برای پنج قاره دنیا به ارمغان آورد

«رضا جلالی» با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی خلاصه اخلاص، تقوا و وفاداری بود، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معجون امنیت را برای پنج قاره دنیا به ارمغان آورد.
کد خبر: ۳۸۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 04February 2020

سردار شهید «قاسم سلیمانی» معجون امنیت را برای پنج قاره دنیا به ارمغان آوردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «رضا جلالی» مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، در مراسم «همرزم با شقايق» ويژه رزمندگان شاغل در شهرداری تهران که صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن‌ همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه هزار و ۹۴۰ رزمنده در این برنامه حضور دارند، اظهار داشت: امروز همه ما چله دوم انقلاب را در کنار یکدیگر شروع کردیم و تجدید میثاق دوباره‌ای با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی خلاصه اخلاص، تقوا و وفاداری بود، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معجون امنیت را برای پنج قاره دنیا به ارمغان آورد.

جلالی افزود: آمریکا و اروپا مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند؛ چرا که او توانست داعش را شکست دهد.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: سردار سلیمانی را باید «مالک اشتر» زمانه دانست؛ شهادت سردار سلیمانی یک جبهه نور را از زمین تا آسمان احیا کرد.

وی درباره جذب فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد، گفت: قوانین خوبی در این راستا وجود دارد اما متاسفانه اجرایی نشده است و امیدوارم با همراهی نهادهای متولی قوانین جذب فرزندان ایثارگران و رزمندگان اجرایی شود.

جلالی افزود: مسئولین شهرداری موظفند به رزمندگان خدمات ارائه دهند و نباید در این راستا غفلت بورزیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار