معاون شهرداری تهران:

مهمترین وظیفه شهرداری زنده نگه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس است

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امروز یکی از برنامه‌های دشمنان این است که ملت ما ارزش‌های دفاع مقدس را به فراموشی بسپارند؛ لذا مهمترین وظیفه شهرداری زنده نگه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۸۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ - 04February 2020

انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس امروز مغقول مانده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدرضا جوادی یگانه» معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم «همرزم با شقایق» ویژه رزمندگان شاغل در شهرداری تهران که صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی با رشادت و شجاعت توانست امنیت را خارج از مرز‌های کشور برای مردم به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی هیچگاه نظامی‌گری خود را به رخ مردم نکشید، گفت: ایشان به موضوعات، نگاهی متواضعانه داشت و همواره در کنار مردم بود.

جوادی یگانه افزود: خون شهید سلیمانی حماسه‌های زیادی در ایران، منطقه و‌ جهان آفرید و دوران جدیدی در ایران، عراق و محور مقاومت به وجود آورد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه امروز یکی از برنامه‌های دشمنان این است که ملت ما ارزش‌های دفاع مقدس را به فراموشی بسپارند، تصریح کرد: مهمترین وظیفه شهرداری زنده نگه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس است.

جوادی یگانه عنوان کرد: طبق پژوهش‌های صورت گرفته امروز متأسفانه گفت‌وگو بین رزمندگان و فرزندانشان در خصوص دفاع مقدس کاهش یافته و انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس مغفول مانده است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار