مجتهدزاده:

بانوان جهادگر در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شوند

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: همایش فصل رویش با تجلیل از بانوان جهادگر در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ - 04February 2020

بانوان جهادگر در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری همایشی با هدف تقدیر و تجلیل از زنان فعال جهادگر در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.

وی اظهار داشت: این همایش دومین گردهمایی از سلسله همایش‌های «فصل رویش» است که به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهر تهران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر روز چهارشنبه 16 بهمن در فرهنگسرای «سردار سلیمانی» واقع در منطقه ۱۷ برگزار می‌‎شود.

مریم مجتهدزاده تصریح کرد: زنان متخصصی که در حوزه‌های رسانه‌ای که فعالیت‌های جهادی دارند و نیز زنانی که در حوزه‌های کارآفرینی سبک زندگی، ساخت و ساز، حجاب و عفاف فعالیت دارند در این همایش تقدیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه افراد تجلیل شده در این همایش به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های خود می‌پردازند، گفت: همچنین از یک زن تازه مسلمان شده دندانپزشک رومانیایی که در مناطق محروم ایران مشغول به فعالیت است تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار