رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک سند راهبردی برای ملت ایران به‌ویژه جوانان است

سردار «غلامرضا سلیمانی» گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک سند راهبردی برای ملت ایران به‌ویژه جوانان است تا کمک کنند ما مراحل توسعه را به سرعت بپیماییم.
کد خبر: ۳۸۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ - 04February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در یادواره 976 شهید عشایری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و با تکیه بر ایمان و غیرت دینی ملت ایران توانستیم یکی از موانع بزرگ پیش روی ظهور حضرت حجت را برداریم و ملت ایران یکی از عملی‌ترین اقدامات را در جهت فراهم کردن بستر ظهور حضرت حجت در انقلاب اسلامی برداشت.

وی با بیان اینکه بازیابی عزت ملت ایران یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و امروز افتخار داریم که یکی از ملت‌های آزاده دنیا هستیم، به تاریخ پرافتخار مبارزات عشایر زاگرس‌نشین با حکومت‌ پهلوی اشاره کرد و افزود: ولایت فقیه توانست این انرژی نهفته را با تکیه بر ایمان و معنویت ملت ایران به پیروزی برساند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تغییر مفهوم قدرت توسط امام خمینی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: اینکه امروز آمریکایی‌ها که بیش از 50 درصد قدرت نظامی دنیا را در اختیار داشته و کشورهای مرتجع منطقه هم در خدمت آنها هستند مقابل قدرت انقلاب اسلامی زانو می‌زنند و به ناتوانی رسیده‌اند ناشی از همین تغییر مفهوم قدرت است.

سلیمانی تاکید کرد: در نظامی که مردم منبع قدرت هستند و خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت زیربنای تولید قدرت است، قدرت سخت و نظامی کاربردی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری شده و آمریکا در این مدت شب و روز نداشته و همه هم‌پیمانان خود را هم به میدان آورده، اما در هیچ صحنه‌ای شاهد موفقیت فتنه‌ها و توطئه‌های ‌آنها در مقابل انقلاب اسلامی نیستیم بلکه همواره پیروزی و کامیابی نصیب جمهوری اسلامی ایران است که علت آن همان تغییر مفهوم قدرت است که ارزش این قدرت برآمده از ایمان و غیرت دینی این مردم و متکی بر جانفشانی و ایثارگری و فرهنگ ایثار و شهادت و برآمده از فرهنگ عاشورا است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: الان در شرایط فشار حداکثری و تروریسم اقتصادی و جنگ روانی گسترده از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی و ماهواره‌ها، باز هم نقش حضور مردم و مدیریت الهی ولی امر مسلمین و فراهم کردن راهبرد ایستادگی فعال در مقابل فشار حداکثری می‌تواند این توطئه‌ها را با شکست روبرو کند.

سلیمانی با بیان اینکه همه اندیشمندان سیاسی معتقد هستند که راهبرد دولت ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی ایران دچار فروپاشی شده، گفت: یکی از دلایلی که ترامپ تروریست این موجود به ظاهر انسان‌نما در مقابل ملت ایران دست به ترور ناجوانمرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زد عقده و کینه‌ای بود که ناشی از این شکست در وجود نظام سلطه و پیکره حکومت آمریکا به ظهور رسیده بود.

وی با اشاره به اینکه بی‌سابقه‌ترین حضور مردم در تجلیل از یک شخصیت و فرمانده نظامی در مراسم تشییع شهید سلیمانی به تصویر کشیده شد، عنوان کرد: در ایران ده‌ها میلیون نفر در تشییع این شهید بزرگوار شرکت کردند به طوری که حتی دشمنان ملت ایران اعتراف کردند که یک صحنه بی‌بدیل اتفاق افتاد و در این صحنه نیز ترامپ و دولت آمریکا شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی 41 سال با دشمنان جنگید و در همه صحنه‌ها، پیروزی از آن جبهه‌ای بود که حاج قاسم فرماندهی می‌کرد اما بعد از شهادت وی دوران جدیدی شروع شده که تا نابودی کامل نظام سلطه تداوم پیدا می‌کند و خون این شهید و منتقمانش دامان نظام سلطه را رها نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی آرام و قرار نخواهد داشت.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حضور مردم ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی یک حضور ستایش برانگیز است، تصریح کرد: تیپ 48 فتح در دوران دفاع مقدس در قامت یک لشکر حضور پیدا می‌کرد و این استان و مردم و عشایر عزیز آن الگوی استان‌های کشور هستند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران هم خدمات زیادی در ابعاد مختلف از جمله عمرانی، زیرساختی و دفاعی در کشور انجام داده و وضعیت فعلی هیچکدام از استان‌های کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست اما اگر کمبودهایی وجود دارد با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و با بهره‌گیری از توصیه‌های امام راحل و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی راه‌هایی برای برون رفت از این مشکلات وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بیانیه گام  دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: این بیانیه یک سند راهبردی برای ملت ایران به‌ویژه جوانان است تا کمک کنند ما مراحل توسعه را به سرعت بپیماییم.

سلیمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران در کانون توجه همه ملت‌های دنیا قرار گرفته، متذکر شد: تمام دستاوردهای آمریکا انجام یک عملیات فریب گسترده روانی است که در آن تلاش می‌کنند شکست‌های خود را پیروزی جلوه دهند و موفقیت‌های ملت ایران را شکست جلوه دهند که باید با هوشمندی و بصیرت در مقابل این اغواگری که با تکیه بر رسانه و غفلت برخی عناصر داخلی انجام می‌شود منفعل نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها