معرفی شهدای آذربایجان شرقی:

وصیت‌نامه الهی سرباز عجب‌شیری ارتش/ دشمن‌ستیزی شهید «خلیل اکبری» و تاکید بر حمایت از امام

شهید «خلیل اکبری» سرباز لشکر 23 نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران در وصیت‌نامه خود با تاکید بر حمایت از امام، از خانواده‌اش خواسته است اشک نریزند تا مبادا دشمن شاد شود.
کد خبر: ۳۸۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 04February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، شهید «خلیل اکبری فیروزی» در پانزدهم بهمن 1345، در یک خانواده مذهبی در شهرستان عجب‌شیر آذربایجان شرقی به دنیا آمد.

پدرش محمد در شهرداری کار می‌کرد و مادرش میرزاده نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت و به عنوان سرباز لشکر 23 نیرو مخصوص ارتش در جبهه حضور یافت.

بیست و یکم فروردین 1367، در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر او در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه الهی سرباز عجب‌شیری ارتش/ دشمن‌ستیزی شهید «خلیل اکبری» و تاکید بر حمایت از امام

در بخشی از وصیت نامه شهید «خلیل اکبری فیروزی» آمده است: «الهی اگر چه بار گناهانم بسی سنگین است ولی به امید لطف و رحمتت با رویی سیاه به پیشگاهت می‌آیم، امید که مرا پذیرا باشی.

خواهران و برادرانم؛ همواره در مراسمات و نماز جمعه و جماعات به طور مستمر شرکت نموده و به یاد خدا باشید و اعمالتان را برای رضای خدا انجام دهید و از او بخواهید که به امام عزیزمان طول عمر با عزت عنایت فرماید و از ارسال کمک‌های نقدی و جنسی و مالی به جبهه دریغ ننمایید.

مادر مهربانم، اگرچه نتوانستم خدمتی برایت بکنم ولی از تو می‌خواهم که مرا حلال کرده باشی و اگرچه حجله شهادتم را قبل از حجله عروسیم بر پا کردی ناراحت مباش و اشک شوق بریز و شادی کن تا چشم دشمنان اسلام و قرآن و امام کور شود.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار