حجت‌الاسلام رضایی:

مردم جانانه برای حفظ نظام ایستادگی می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: در حال حاضر پس از گذشت ۴۱ سال از ۲۲ بهمن ۵۷، مردم ایران همچنان پای نظام ایستاده و در برابر همه فشارهای استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا جانانه مقاومت می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ - 05February 2020

حمله به عین‌الاسد قدرت ایران را به جهانیان نشان داد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «مهدی رضایی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس امروز در همایش بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران ریحانه‌النبی در سالن کانون پرورشی تازه شهر سلماس برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی برای رسیدن به استقلال و آزادی، ۴۱ سال پیش علیه رژیم منحوس پهلوی به پا خواست و با اراده و ایستادگی توانست به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران استقلال خود را حفظ و از زیر یوغ کشورهای استکباری نجات یافت، افزود: در حال حاضر پس از گذشت ۴۱ سال از ۲۲ بهمن ۵۷، مردم ایران همچنان پای نظام ایستاده و در برابر همه فشارهای استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا جانانه مقاومت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با اشاره به اینکه مردم به خاطر دین و ارزش‌های اسلامی از انقلاب دفاع می‌کنند، ادامه داد: مهمترین هدف از انقلاب مردمی ایران، احیای ارزش‌های اسلامی و معنویت بود چرا که مردم ایران مردمی مسلمان بوده که الگوی و پیشوای آنها امامان معصوم (ع) هستند که در راه حفظ اسلام از جان خود گذشتند.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه توجه به دستورات الهی حلال مشکلات کشور است، عنوان کرد: خداوند در قرآن مسلمانان را بارها به ایستادگی در برابر مستکبران فراخوانده و به آنها توصیه کرده است خود را برای دفاع به تجهیزات روز مجهز کنند.

رضایی با بیان اینکه در سایه عمل به این دستورات الهی، نظامیان ایرانی پایگاه‌ عین‌الاسد آمریکایی را با موشک بمباران کردند، تصریح کرد: پس از این حمله قدرت ایران در عرصه جهانی به همگان نشان داده شد و امروزه ایران یکی از کشورهای تاثیرگذار منطقه و جهان محسوب می‌شود که ایستادگی ملت در رسیدن به این جایگاه نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار