استاندار كرمانشاه:

پلیس نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور دارد

هوشنگ بازوند گفت: پلیس به عنوان تامین‌کننده اصلی امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در صورتی که مثل همیشه وظیفه خود را بخوبی انجام دهد نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در برگزاری هرچه پرشورتر این رویداد و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دارد.
کد خبر: ۳۸۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ - 04February 2020

پلیس به عنوان تامین‌کننده اصلی امنیت انتخابات مجلس استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار كرمانشاه امروز در دیدار با سردار «احمد علی گودرزی» جانشین فرمانده مرزبانی ناجا و سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان که در استانداری انجام شد، اظهار داشت: انتخابات پیش رو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار و همه دست‌اندرکاران امر باید تلاش کنند تا شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در این صحنه فراهم شود.

استاندار کرمانشاه گفت: پلیس به عنوان تامین‌کننده اصلی امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در صورتی که مثل همیشه وظیفه خود را بخوبی انجام دهد نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در برگزاری هرچه پرشورتر این رویداد و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دارد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین زیرساخت هایی که باید فراهم شود بحث امنیت برگزاری انتخابات است چرا که نقش بسیار مهمی در جلب مشارکت حداکثری واجدین شرایط رای دادن دارد. 

بازوند افزود: این وظیفه مهم و حساس برعهده پلیس قرار دارد و انتظار می رود ماموران انتظامی مانند ادوار گذشته بتوانند امنیت خوبی را برقرار کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد که از مدت ها پیش برنامه های خود را برای منصرف کردن مردم از حضور در این رویداد آغاز کرده اند.

این مسئول گفت: مطمئنا مردم ولایتمدار کشور و استان کرمانشاه در لبیک به فرامین رهبری حضوری دشمن شکن در انتخابات مجلس خواهند داشت و نمایندگان شایسته ای را روانه مجلس خواهند کرد.

بازوند از امنیت موجود در استان و نقاط مرزی نیز ابراز رضایت کرد و بیان داشت: برای ارتقای وضعیت موجود همه دستگاه ها باید همکاری خود را با نیروهای انتظامی و مرزبانی افزایش دهند

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات 

سردار «علی‌اكبر جاويدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خبر داد. 

جاویدان با بیان اینکه انتخابات مجلس موضوع بسیار مهمی است ادامه داد: این رویداد مهم نیازمند زیرساخت‌هایی است که قبل از برگزاری باید فراهم شود، یکی از این زیرساخت‌ها بحث تامین امنیت است که پلیس متولی آن است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگران مسوُولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

وی تاکید کرد: این امنیت چه در حوزه‌های رای گیری شهرها و چه در سطح روستاها به بهترین شکل ممکن تامین و مردم و مسئولان مطمئن باشند پلیس اجازه کوچکترین ناامنی را به عناصر داخلی دشمنان نخواهد داد.

جاویدان در پایان و با بیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از نشانه های وجود دموکراسی در کشور است، گفت: بدون شک مردم فهیم و قدرشناس کشور با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای حماسه ای دیگر خواهند آفرید. 

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها