نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار و سربلندی است

آیت‌الله مصطفی علما گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار و سربلندی همه خدمتگزاران به‌ نظام اسلامی است و هر کسی که به این خانواده‌های گران‌قدر خدمت کند برد کرده است.
کد خبر: ۳۸۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ - 04February 2020

خدمت به خانواده‌های معظم مایه افتخار و سربلندي استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (سه‌شنبه) به مناسبت ایام‌الله دهه فجر از خانواده شهدای انقلاب سرکشی و ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام‌الله، اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار و سربلندی همه خدمتگزاران به‌نظام اسلامی است و هرکسی که به این خانواده‌های گران‌قدر خدمت کند برد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: خانواده‌های شهدا برای رضای خدا خدمت و ایثارگری کردند و فقط خدای متعال می‌تواند پاسخ این مجاهدت‌ها را بدهد و حقیقتاً این‌ها، ولی نعمت ما و سرمایه‌های ارزشمند انقلاب هستند.

آیت الله علما ادامه داد: انقلاب اسلامی را خانواده‌های ایثارگر زنده نگه‌داشته‌اند و این‌ها پشتوانه‌های محکم نظام هستند و لذا در این دنیا برد باکسانی است که به خانواده‌های فداکار و والدین عزیز شهدا خدمت می‌کنند.

ایام الله دهه فجر فرصت خوبی برای جنابات رژیم ستم شاهی است

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با قدردانی از حضور و عنایت ویژه امام‌جمعه کرمانشاه به جامعه ایثارگری اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصت خوبی است تا نسل جوان و آینده‌ساز کشور به به‌خوبی از جنایت رژیم پهلوی در سال ۵۷ در آتش زدن سینما رکس آبادان و شهادت صد‌ها نفر از هم‌وطنان عزیزمان ازجمله دو شهید عزیز کرمانشاهی به نام‌های شهیدان مرتضی و هاشم نارکوب آگاه شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تلاش در راستای خدمت هر چه‌بهتر به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را فرصتی مغتنم برای خادمان شهدا دانست و افزود: هر آنچه را که در توان داشته باشیم برای کسب رضایت این عزیزان به کارخواهیم گرفت.

در پایان از خانواده شهید گران‌قدر اهل سنت رضا امینیان که در سال ۵۷ مورد اصابت گلوله ضدانقلاب قرارگرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین شهیدان مرتضی و هاشم نارکوب که در توطئه جنایت‌کارانه رژیم ستم‌شاهی در آتش زدن سینما رکس آبادان در سال ۵۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تجلیل و سرکشی انجام شد.

در این دیدار که ماموستا ملا «محمد محمدی» امام‌جمعه اهل سنت کرمانساه و حجت‌الاسلام «بهرام فاضلی» رئیس دایره اهل سنت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار