حجت‌الاسلام خدایاری:

سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب اسلام و ولایت بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: سردار سرلشکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمونه بارز پرورش در مکتب اسلام و ولایت بود.
کد خبر: ۳۸۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ - 04February 2020

سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب اسلام و ولایت بود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امروز مراسم گرامیداشت سردار دل‌ها سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های استان در سالن جلسات خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در این مراسم اظهار داشت: سردار سرلشکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمونه بارز پرورش در مکتب اسلام و ولایت بود.

وی افزود: این سردار شهید، تبلور عینی آیات ایثار و شهادت بود و عمل به آموزه‌های دینی در این شخصیت والامقام موج می‌زد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی موسسه ثارالله را یکی از موسسات فرهنگی تحت مدیریت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و ادامه داد: منزل سردار سلیمانی محل استقرار آثار فرهنگی شده بود به طوری که ۵۰۰ هزار برگ مربوط به لشکر ثارالله را در این موسسه نگهداری می‌کرد.

وی تصریح کرد:  سردار سلیمانی ۱۳۱ هزار جلد کتاب مربوط به دفاع مقدس تهیه کرده و ۹ جلد کتاب نیز تالیف کرده است که «کتاب آب هرگز نمی‌میرد» و «مهتاب گمشده» از جمله آنها است.

حجت‌الاسلام خدایاری بیان کرد: همچنین ۲۷ هزار مصاحبه با خانواده شهدا اعم از فرزندان و مادران شهدا در این موسسه تهیه شده است.

وی با اشاره به جنایات ایادی استکبار در منطقه، سردار سلیمانی را مبارزی خستگی‌ناپذیر در راه مقابله با نقشه‌های تروریستی این گروهک‌ها دانست و بیان کرد: این شهید والامقام با جانفشانی خود، ریشه داعش را در منطقه قطع کرد.

سردار سلیمانی از تربیت خدایی برخوردار بود

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این آیین با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  سردار سلیمانی نه تنها درحوزه نظامی توانمند بود، بلکه در حوزه‌های دیگر نیز شخصیتی برجسته داشت و می‌توان گفت که ایشان از تربیت خدایی برخوردار بود و تا آخرین لحظه حیات خود از عمل به شریعت و احکام دین دست برنداشت.

حجت‌الاسلام کریم حسین‌خانی افزود: سردار سلیمانی به توحید حقیقی معتقد بود و این عمل در همه ابعاد زندگی ایشان نمود دارد.

درادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر از فعالان قرآنی آذربایجان‌غربی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها