نشست صمیمی «همراهان صبور» برگزار شد

نشست صمیمی «همراهان صبور» همسران آزادگان، با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از همسران آزادگان امروز در سالن قصرشیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 04February 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در نشست صمیمی «همراهان صبور» همسران آزادگان اظهار داشت: همسران آزادگان هم در پیدایش انقلاب نقش داشتند هم در استمرار آن.

وی تصریح کرد: ما که انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را با گوشت و پوست و استخوانمان لمس کردیم الان در قبال آن وظیفه و مسئولیت داریم.

نشست صمیمی «همراهان صبور» برگزار شد

مجتهدزاده با اشاره به اینکه ما وقتی سرمایه‌گذاری می‌کنیم دغدغه آن را داریم، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نیز حاصل ایثارگری مردان و زنان این مرز و بوم است و خون‌های گرانقدری بابت آن داده ایم بنابراین باید بابت پایداری و در اوج ماندن آن دغدغه‌مند باشیم.

وی ادامه داد: شما همسران آزادگان زندگی هایتان را گذاشته اید، اینکه با یک آزاده ازدواج کرده اید با علم به سختی‌ها همسر این عزیزان شده اید، قابل ستایش هستید.

نشست صمیمی «همراهان صبور» برگزار شد

مجتهدزاده با اشاره به جلسه‌ای که محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدند، اظهار داشت: ایشان فرموند خیلی کار‌ها انجام می‌دهید شاید کسی نبیند، ولی خدا می‌بیند؛ بنابراین همسران آزادگان نیز باید خدا را در نظر بگیرند، شما مورد توجه خدا هستید.

مجتهدزاده اظهار داشت: باید با بیان خاطرات و ثبت و ضبط آن، ارزش‌های دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود و شما همسران آزادگان باید راوی خاطرات قبل و بعد از اسارت همسرانتان باشید، جوانان ما باید ناگفته‌های جنگ را بدانند.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه دشمن در ذهن ما مانند موریانه می‌رود، گفت: جنگ فعلی دشمن بمباران فکری و ایجاد هجمه علیه جمهوری اسلامی ایران است و وظیفه ما مقابله با جنگ نرم دشمن است.

نشست صمیمی «همراهان صبور» برگزار شد

همچنین در این نشست مریم قاری دزفول همسر یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس نیز توضیحاتی پیرامون اهداف موسسه «همراهان صبور» ارائه کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها