نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور مردم در صحنه‌های انقلاب خنثی کننده توطئه‌های دشمن است

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» گفت: حضور مردم در صحنه‌های انقلاب خنثی کننده توطئه‌های دشمن است به خنثی شدن توطئه‌های دشمن علیه انقلاب در طول این چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، انقلاب اسلامی تمام محاسبات دشمن را برهم زد.
کد خبر: ۳۸۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ - 04February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز در دیدار رییس و اعضای دانشگاه فرهنگیان لرستان با تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در صحنه های انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمن است.

وی با اشاره به خنثی شدن توطئه های دشمن علیه انقلاب در طول این 40 سالی که از عمر انقلاب می گذرد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تمام محاسبات دشمن را برهم زد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با یادآوری به اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل  و نصرت الهی و به پشتوانه ملت ایران به ثمر رسید، اظهار داشت: امروز نیز مردم در تداوم انقلاب نقش آفرین هستند.

وی افزود: امروز دشمن در قالب توطئه های مختلف در پی ضربه زدن به افکار نسل جوان و حاکم شدن فرهنگ غرب است، راه مقابله با توطئه دشمن تربیت نسلی انقلابی، بصیر و آگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: هدف انقلاب اسلامی تربیت جوانانی انقلابی و عدالت خواه است.

وی به نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت نسلی انقلابی اشاره و عنوان کرد: جوانان در دانشگاه فرهنگیان تحت تعلیم و تربیت هستند و باید تفکر انقلابی و تحقق آرمان های انقلابی بین نسل امروز تبیین شود.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: در این زمینه از ظرفیت  کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش نیز بهره مند خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها