تی‌آر‌تی: توپخانه ارتش ترکیه مواضع ارتش سوریه را گلوله‌باران کرد

توپخانه ارتش ترکیه شامگاه سه‌شنبه اقدام به گلوله باران مواضع ارتش سوریه در شمال این کشور کرد.
کد خبر: ۳۸۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ - 04February 2020

تی‌آر‌تی: توپخانه ارتش ترکیه مواضع ارتش سوریه را گلوله‌باران کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه تلویزیونی تی‌آر‌تی ترکیه گزارش داد که توپخانه ارتش ترکیه مواضع ارتش سوریه را در شمال این کشور گلوله باران کرد.

این شبکه خبری اضافه کرد که نیرو‌های ترکیه‌ای که در ریف جنوبی ادلب و ریف غربی و شمالی حلب مستقر هستند، مواضع ارتش سوریه را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش تی‌آرتی، پایگاه «سلحب» و فرودگاه «جب الرملة» که فرودگاه نظامی ارتش سوریه است در این گلوله باران هدف قرار گرفته شده است.

این تحولات در حالی روی می‌دهد که «سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه امروز از عدم پایبندی دولت ترکیه به تعهدات خود در ذیل توافقات سوچی و آستانه انتقاد کرد.

وی از ترکیه خواست با جدیت توافق سوچی در مورد استان ادلب سوریه را که خواهان جداسازی تروریست‌ها از مخالفان میانه‌رو در این استان است، اجرا کند.

ارتش سوریه طی نزدیک به یک ماه، در واکنش به عدم پاییبندی عناصر ترویستی و ترکیه به آتش‌بس در ادلب، عملیاتی را آغاز کرده و توانسته است، دومین شهر بزرگ این استان یعنی «مَعرة النُعمان» و شهرک «خان‌طومان» را به همراه ۲۰ روستا و شهر دیگر در غرب استان حلب آزاد کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار