بروجردی:

اخراج مستشاران آمریکایی و غاصبان رژیم صهیونیستی از ایران دستاورد انقلاب بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد تبدیل سفارت رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت کشور فلسطین نشان داد انقلاب اسلامی در جهت حفظ منافع ملی گام‌های بلند خودش را بر می‌دارد.
کد خبر: ۳۸۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ - 05February 2020

اخراج مستشاران آمریکایی و غاصبان رژیم صهیونیستی از ایران دستاورد انقلاب بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علاءالدین بروجردی» در گفت‎وگویی با اشاره به ضرورت یادآوری دستاورد‌های انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته، اظهار داشت: اخراج مستشاران آمریکایی و رژیم صهیونیستی از کشورمان و تبدیل سفارت این رژیم غاصب به سفارت کشور فلسطین از اقداماتی بود که منجر به استقلال ایران اسلامی شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اخراج آمریکایی‌ها سبب توانمندی کشورمان در مقابله با این کشور متجاوز شد و این اقدام نشان داد جمهوری اسلامی ایران نه تنها از آن‌ها واهمه ندارد، بلکه با اقتدار در جهت حفظ منافع ملی گام‌های بلند خودش را بر می‌دارد.

وی ادامه داد: در این بین نباید فراموش کنیم که سیاست داخلی کشورمان نیز طی چهار دهه گذشته دچار تحول چشم گیری بوده و برگزاری انتخابات‌های مختلف که سبب مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش می‌شود، از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رای و نظر مردم به نتیجه رسید از این رو مشاهده می‌شود که طی چهار دهه هیچ خدشه‌ای به باور افکار عمومی وارد نشده که بیانگر اصالت این راه و اندیشه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در دهه جاری نیز باید در جهت تقویت اقتصاد ملی و بهبود وضعیت معیشتی مردم گام‌های بلند عملی برداریم و به مشکلاتی که آمریکایی‌ها رقم زنده اند، پایان دهیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار