استراتژی قطعی حشد‌الشعبی و دولت عراق برای خروج آمریکا از منطقه/ مرحله دوم خروج «اقدام نظامی» خواهد بود + فیلم

معاون فرهنگی حشدالشعبی استراتژی قطعی حشد‌الشعبی و حکومت این کشور را خروج آمریکا از عراق دانست و گفت: اگر آن‌ها برای خروج همراهی نکنند مرحله دوم «نظامی، جهادی و انتقام مسلحانه» خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 05February 2020

استراتژی قطعی حشد‌الشعبی و دولت عراق برای خروج آمریکا از منطقه/ مرحله دوم خروج «اقدام نظامی» خواهد بود + فیلمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «هاشم الحیدری» در گفت‌وگویی در ارومیه با اشاره به شهادت حاج قاسم، ابو‌مهدی و جمعی از رزمندگان مقاومت توسط آمریکایی‌ها، اظهار داشت: کسانی که قبل از این اتفاق در عراق راهپیمایی کردند و با آمریکا و سفارت آمریکا همراهی داشتند، با شهادت حاج قاسم دیدگاهشان عوض شد و در تشییع پیکر شهدای مقاومت باشکوه حضور یافتند.

معاون فرهنگی حشدالشعبی با اشاره به ضرورت خروج آمریکا از منطقه و عراق افزود: در حال حاضر میلیون‌ها نفر نظرشان نسبت به حاج قاسم و ایران مثبت و در مورد آمریکا نظرشان منفی و اصرار بر خروج نظامیان آمریکایی از عراق را دارند، چون غیر از "فتنه، نفاق، فشار و کشتن" چیز دیگری از آن‌ها ندیدیم.

‌الحیدری به استراتژی حشد‌الشعبی و دولت عراق در بیرون انداختن آمریکا از منطقه اشاره کرد و گفت: تشییع حاج قاسم و ابومهدی المهندس تشییع بزرگی بود و این مراسم بر اوضاع سیاسی و فشار بر حکومت و پارلمان عراق تاثیر زیادی داشت، بعد از چند روز از حادثه و تشییع بزرگ در عراق، پارلمان تصمیم به خروج نیرو‌های خارجی و پایگاه‌های خارجی از عراق گرفت، حکومت عراق نیز فعلا دنبال اجرایی کردن این قانون بوده و این تصمیم پارلمان عراق است و اکثر احزاب سیاسی با این طرح همراهی کرده و می‌کنند.

معاون فرهنگی حشدالشعبی راهپیمایی میلیونی مردم عراق در بغداد را مطالبه و فشار مردم بر خروج آمریکا از عراق د‌انست و اظهار داشت: این حمایت مردم، به دولت، حکومت و نخست وزیر جدید کمک می‌کند که تصمیم پارلمان را حتما اجرایی کند و این فرصتی برای گروه‌های مقاومت و حکومت عراقی برای خروج سیاسی و نرم آمریکا از عراق است و اگر آن‌ها برای خروج همراهی نکنند مرحله دوم «نظامی، جهادی و انتقام مسلحانه» خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای انتقام سخت به طور حتم نظامیان و پایگاه‌های آمریکا از منطقه خارج می‌شوند، افزود: همان طور که سیدحسن نصرالله گفتند، بعد از خروج و نابودی آمریکا از منطقه، حتما اسرائیل هم نابود خواهد شد و تضعیف می‌شود، چون دیگر تکیه‌گاهی ندارد.

معاون فرهنگی حشدالشعبی با اشاره به نتیجه نرسیدن معامله قرن گفت: آمریکا به دنبال تامین وضع اسرائیل در منطقه است و قطعا این معامله قرن با توجه به جریانات سیاسی و اجتماعی در منطقه به نتیجه نمی‌رسد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار