حجت‌الاسلام پناهیان در گردهمایی دانش‌آموزان بسیجی:

شهید سلیمانی مظهر قدرت مردم ایران بود

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه قدرت، قدرتمندی و ضعیف نبودن اصل مهمی است، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر قدرت مردم ایران بود.
کد خبر: ۳۸۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 05February 2020

سردار سلیمانی مظهر قدرت مردم ایران بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» استاد حوزه و دانشگاه در گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش‌آموزان بسیجی که صبح امروز (چهارشنبه) با عنوان «نسل سلیمانی‌ها» در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با طرح این سوال که چرا سردار حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادتش محبوب‌ترین شخصیت در کشور ما و در منطقه بود، اظهار داشت: او هنوز به شهادت نرسیده بود که عزیز دل مردم بود؛ سردار سلیمانی هنوز به شهادت نرسیده بود، اما عکسش در کنار سرداران شهید در مساجد، مراسمات و یادواره‌ها قرار داده می‌شد.

وی ادامه داد: چرا بعد از شهادت او بزرگترین تشییع پیکر شهید در طول تاریخ ایران اتفاق افتاد و میلیون‌ها نفر با هر نوع تفکری در تشییع او در شهر‌ها حضور یافتند.

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: سردار سلیمانی مظهر قدرت مردم ایران بود؛ قدرت، قدرتمندی و ضعیف نبودن اصل مهمی است که دین ما باید ما را به اینجا برساند.

این اساتید حوزه و دانشگاه اضافه کرد: اگر کسی نماز بخواند، مهربان و منظم باشد و ویژگی‌های زیادی داشته باشد، اما از قدرت روحی برخوردار نباشد، نه نمازش ارزش دارد و نه دیگر اخلاقیاتش قیمتی خواهد داشت.

وی افزود: مدرسه خوب، مدرسه‌ای است که دانش آموز را از نظر روحی قدرتمند پرورش دهد؛ آموزش و پرورش خوب، آموزش و پرورشی است که شاخص تعلیم و تربیت صحیح آن قدرت روحی باشد.

حجت‌الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌ها باید فرزندان خود را قدرتمند پرورش دهند نه ثروتمند؛ البته اگر کسی قدرتمند شد، ثروتمند هم خواهد شد.

وی ادامه داد: مقوله قدرت روحی و پس از آن قدرت اجتماعی، بسیار مهم است که باید به آن توجه شود؛ امروز حجاب دختران ما نشان از قدرتمند بودن آن‌هاست.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: مسئولان کشور باید در حوزه‌های مختلف برای کشور قدرت‌آفرینی کنند. امروز باید مسئولان کشور مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: قدرتمندی است که موجب می‌شود سردار سلیمانی محبوب دل‌ها شود؛ وقتی مردم می‌شنیدند سردار سلیمانی در دل محاصره‌ها برای مبارزه با دشمن حاضر می‌شود و از دشمن نمی‌ترسد، احساس قدرت می‌کردند.

وی ادامه داد: مردم ایران وقتی می‌دیدند که مردم مظلوم منطقه به فرماندهی شهید سلیمانی به دنبال عزتمندی و سربلندی هستند، به او افتخار می‌کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما امروز از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتظار داریم که راه سردار سلیمانی را تا همچنان محبوب دل‌های مردم باقی بمانند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار