نماینده مردم ایلام در مجلس:

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال ایران است

سلام امینی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، استقلال است؛ زیرا به هیچ ابرقدرتی در شرق و غرب عالم وابسته نیست و به همین دلیل مشکلاتی را برای ایران ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۳۸۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ - 05February 2020

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال ایران استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سلام امینی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از جمله انقلاب‌های بزرگ تاریخ بشریت است که ماحصل آن تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساختار سیاسی از سلطنتی به جمهوری اسلامی تغییر یافت و نظام سیاسی کشور براساس ایدئولوژی و جهان بینی اسلامی شکل گرفت.

امینی گفت: دشمنان، از ابتدا تا تثبیت انقلاب اسلامی ایران، جنگ‌هایی را به ایران تحمیل کردند اما مردم برای دفاع از انقلاب‌شان سنگ‌تمام گذاشند و هر چه در توان داشتند را در طبق اخلاص قرار دادند.

این مقام مسوول با بیان اینکه ذات جمهوری اسلامی ایران استکبار ستیزی است، ادامه داد: متاسفانه به همین دلیل ایران از سوی استکبار جهانی در طول 41 سال گذشته مورد آزار قرار گرفته و دشمنان مشکلات زیادی را برای ملت ایران تدارک دیده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین توطئه استکبار جهانی وضع تحریم 100 درصدی و فشارهای فوق‌العاده اقتصادی به ملت ایران بوده است. آن‌ها کور خوانده‌اند زیرا ملت ایران از نظام، دین، رهبر، قانون اساسی و خون شهدای خود همانند گذشته دفاع می‌‎کنند.

وی افزود: امیدوارم در 22 بهمن یکبار دیگر ملت ایران با حضور خود نشان دهند که همراه و پشتیبان نظام، انقلاب، رهبری و دستاوردهای نظام هستند.

امینی اظهار داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، استقلال است؛ زیرا به هیچ ابرقدرتی در شرق و غرب عالم وابسته نیست و به همین دلیل مشکلاتی را برای ایران ایجاد کرده‌اند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار