مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انتشار فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس خوزستان با عنوان « از گلوگاه سرخ»

ستاره عرفانی‌راد گفت: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و بنیاد شهید خوزستان برای برگزاری جشنواره شعر حوزه دفاع مقدس در دو بخش کلاسیک و ویژه جامعه دانشگاهی برنامه‌ریزی کرده و فراخوان آن را نیز منتشر کردیم.
کد خبر: ۳۸۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 05February 2020

انتشار فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس خوزستان با عنوان « از گلوگاه سرخ»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه امروز هماهنگی برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس اظهار داشت: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و بنیاد شهید خوزستان برای برگزاری جشنواره شعر حوزه دفاع مقدس در دو بخش کلاسیک و ویژه جامعه دانشگاهی برنامه‌ریزی کرده و فراخوان آنرا نیز منتشر کردیم.

وی افزود: موضوع اشعار ارسالی در حوزه دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، مقاومت و بیداری اسلامی هستند و بخش ویژه اشعار نیز متعلق به سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است.

عرفانی‌راد ادامه داد: برای اولین بار است که در این حوزه شاهد مشارکت اساتید برجسته دانشگاهی و دانشجویان علاقه مند خوزستانی هستیم. در همین راستا علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 25 بهمن به دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تحویل دهند. ضمناً به نفرات اول تا سوم هر بخش نیز ضمن تجلیل، جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار