سردار یزدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دانش‌آموزان امروز نابودکننده دشمنان خواهند بود/ راه سردار سلیمانی و جبهه مقاومت ادامه دارد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: دشمنان بدانند دانش‌آموزان ایران اسلامی از امروز برای ۱۵ تا ۲۰ سال آینده تربیت می‌شوند و این نسل خود را برای نابودی اسرائیل و شکست آمریکا آماده می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱ - 06February 2020

دانش‌آموزان امروز نابودکننده آمریکا و اسرائیل خواهند بود/ راه سردار سلیمانی و جبهه مقاومت ادامه داردسردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه پس از شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی دوران جدیدی در ایران، منطقه و جهان شکل گرفت، اظهار داشت: امروز فرزندان سردار سلیمانی در جبهه مقاومت مصمم‌تر از گذشته در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

وی به گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش‌آموزان بسیجی اشاره کرد و با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند، گفت: دانش‌آموزان در این مراسم دور هم جمع شدند تا به دشمنان به‌خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی بگویند که راه سردار سلیمانی و خط مقاومت را ادامه خواهند داد.

سردار یزدی افزود: دشمنان بدانند دانش‌آموزان ایران اسلامی از امروز برای ۱۵ تا ۲۰ سال آینده تربیت می‌شوند و این نسل خود را برای نابودی اسرائیل و شکست آمریکا آماده می‌کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ عنوان کرد: هرچه زمان بگذرد، این نسل با مکتب سردار سلیمانی آشناتر می‌شوند و آرمان‌های سردار شهید قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار