مسئول عملیات سپاه امام صادق (ع) خبر داد؛

برگزاری رزمایش گردان­‌های «بیت‌المقدس و کوثر» در بوشهر

سرهنگ «عبدالحسن آران» گفت: رزمایش گردان­‌های بیت‌المقدس و کوثر شهرستان تنگستان به صورت شهرستانی و در دو مرحله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ - 05February 2020

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، سرهنگ «عبدالحسن آران» مسئول عملیات سپاه امام‌ صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: رزمایش گردان­‌های بیت‌المقدس و کوثر شهرستان تنگستان به صورت شهرستانی و در دو مرحله برگزار می ­شود که در مرحله اول از صبح پنج شنبه 17 بهمن تا عصر جمعه 18 بهمن در شهرستان‌های تنگستان، دیلم، عسلویه و جزیره خارگ برگزار می‌­شود.

وی گفت: رزمایش گردان­‌های بیت‌المقدس و کوثر شهرستان تنگستان در منطقه عمومی آبگرم شهر اهرم، شهرستان دیلم در ساحل بندر دیلم، شهرستان عسلویه در منطقه عمومی روستای هاله و جزیره خارگ در اردوگاه امام علی علیه السلام این جزیره برگزار می ­شود.

سرهنگ «عبدالحسن آران» خاطر نشان کرد: مرحله دوم این رزمایش در اسفند ماه سال جاری در شهرستان­ های بوشهر، دشتستان، دشتی، جم، دیر، کنگان و گناوه و شهر دلوار برگزار می ­شود که زمان آن متعاقباً به اطلاع عموم مردم شریف استان بوشهر می­ رسد.

مسئول عملیات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در ادامه به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره و تصریح کرد: ارتقا آمادگی­ های یگانی گردان ­های بیت المقدس و کوثر، تمرین عملیات مقابله با تهدیدات واقعی دشمن و کسب الگوی لازم برای نبرد در شرایط ناهم‌­تراز دفاعی، امنیتی و امدادی از جمله مهم­ ترین اهداف برگزاری این رزمایش است.

سرهنگ آران یادآور شد: معاونت عملیات سپاه استان بوشهر در طول سال برنامه ­های متعددی را به منظور بالا بردن آمادگی رزم نیروهای سازمان ­یافته بسیجی انجام می­ دهد که مهم ­ترین این برنامه ­ها برگزاری رزمایش سالانه سازمان­ یافته گردان ­های بیت المقدس و کوثر است.

وی تأکید کرد: با توجّه به این که این رزمایش به صورت شهرستانی برگزار می ­شود مهمانان ویژه­ ای نیز برای شرکت در این رزمایش­ ها دعوت می ­شوند که در این زمینه فرصت انتخاب و دعوت از مهمان ویژه در اختیار فرماندهان سپاه رده برگزار کننده رزمایش قرار گرفته است.

مسئول عملیات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: در این رزمایش، سریال­ های مختلفی انجام می ­شود که تمرکز اصلی ما بر برنامه­ های دفاعی و امدادی است و تلاش می­ کنیم تا آمادگی­ نیروها برای مقابله با تهدیدات دشمن و حوادث غیرمترقبه طبیعی بیش از پیش بالا رود.

آران در پایان تصریح کرد: پیام این رزمایش برای دوستان ما این است که بسیج در هر شرایطی آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردها و آرمان ­های آن است و در مقابل پیامی هم برای دشمنان دارد که چنانچه به فکر انجام اشتباهی بر علیه نظام اسلامی بیفتند بسیج آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها