ارشد نظامی آجا در شمال­‌شرق:

کتابخانه‌­های عمومی در خنثی­‌سازی تهاجم رسانه‌­ای دشمن نقش مؤثری خواهند داشت

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان گفت: دشمن در جنگ رسانه‌ای خود علیه انقلاب اسلامی، قصد دارد تاریخ تحریف شده­‌ای را به مردم و بویژه جوانان تحمیل کند؛ بر همین اساس کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از پایگاه­‌های فرهنگی می‌تواند با جذب جوانان و ارائه کتاب­‌های مفید به آنها ضمن آگاهی‌بخشی، ­این توطئه دشمن را خنثی کنند.
کد خبر: ۳۸۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ - 05February 2020

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، آیین افتتاح کتابخانه عمومی حضرت جوادالائمه (ع) با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال­‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «هیبت‌‍‌‌الله اسدی» فرمانده گروه 444 مهندسی-رزمی پدافند غیرعامل شمال‌شرق نزاجا و جمعی از کارکنان این گروه امروز در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزیان در این مراسم اظهار داشت: هدف از راه‌­اندازی کتابخانه‌های عمومی، انس هر چه بیشتر مردم با کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه است.

وی افزود: هماهنگی و همکاری خوبی بین اداره‌کل کتابخانه‌های استان و قرارگاه منطقه‌­ای شمال­‌شرق نزاجا وجود دارد که ثمره آن راه‌­اندازی پنج کتابخانه عمومی توسط اداره­‌کل کتابخانه‌­های استان و مشارکت ارتش جمهوری اسلامی در استان خراسان رضوی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی این تعامل و همکاری را در کشور نمونه و الگو دانست و ادامه داد: طی دو سال گذشته کارکنان ارتش جمهوری اسلامی که در استان مستقر هستند در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی نقش داشتند و در سال جاری بیش از 15 هزار نفر از آنها در این جشنواره شرکت کردند.

سبزیان در پایان گفت: امیدواریم با محوریت کتابخانه‌ها و در قالب یک طرح، یک سیر مطالعاتی به کارکنان وظیفه ارائه شود تا با شرکت پرشور خود در این طرح، استان خراسان رضوی به عنوان الگو در کشور شناخته شود.

در ادامه این مراسم امیر آذریان در سخنانی از راه‌­اندازی کتابخانه­‌های عمومی در اماکن نظامی تقدیر کرد و ابراز داشت: موضوع کتاب و کتابخوانی مربوط به امروز نیست، بلکه این مهم در طول تاریخ بشر همواره مورد توجه بوده است.

وی افزود: دشمن، فرهنگ کشور را نشانه رفته است و با هجوم رسانه‌ای قصد دارد تاریخ تحریف شده‌­ای را به مردم و بویژه جوانان تحمیل کند؛ بر همین اساس کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از پایگاه‌­های فرهنگی می‌توانند با جذب جوانان و ارائه کتاب­‌های مفید ضمن آگاهی‌بخشی به جوانان این توطئه دشمن را خنثی کنند.

ارشد نظامی آجا در شمال­‌شرق در پایان سخنانش از اختصاص بخشی از وقت کارکنان وظیفه گروه مهندسی برای حضور در کتابخانه­ استقبال کرد و گفت: این کتابخانه باید مرکزی برای انتقال آگاهی و دانش و بصیرت‌­افزایی جوانان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار