فرمانده انتظامی آمل:

خدمت به خانواده معظم شهدا یک توفیق الهی است

سرهنگ «نعمت الله آزادی» گفت: سرکشی و خدمت به خانواده معظم شهدا نوعی انجام وظیفه و یک توفیق الهی است و مردم و مسئولان همواره قدردان مجاهدت شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان هستند.
کد خبر: ۳۸۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ - 05February 2020

خدمت به خانواده معظم شهدا يك توفيق الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «نعمت الله آزادی» فرمانده انتظامی شهرستان آمل امروز در دیدار با خانواده شهید «محمد کیانی» خدمت به خانواده شهدا را مایه افتخار نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا یک وظیفه است، چون عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که از تمام هستی خود گذشته و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.

سرهنگ آزادی به خدمت صادقانه شهید نظری اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم، نوعی مجاهدت در راه خداست و توفیقی نیست که نصیب هر کسی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با تجلیل از نقش خانواده‌های شهدا گفت: سركشی و خدمت به خانواده معظم شهدا نوعی انجام وظيفه و يك توفيق الهی است و مردم و مسئولان همواره قدردان مجاهدت شهدا و ايثارگران و خانواده‌های آنان هستند.

وی در پایان بیان داشت: شهیدا کسانی بودند که در مقابله با توطئه شوم استکبار نقشه‌های آنها را خنثی کرده و چهره پلید دشمنان قسم خورده اسلام را نمایان ساختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار