پدر شهید «مصطفی احمدی روشن»:

مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران در جبهه‌های مختلف است

«رحیم احمدی روشن» گفت: پیروزی در انقلاب و جنگ تحمیلی و جبهه صنعت هسته‌ای نشان دهنده مقاومت و ایستادگی ملت ایران دارد.
کد خبر: ۳۸۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ - 05February 2020

پیروزی در جبهه‌های مختلف نشان دهنده مقاومت و ایستادگی ملت ایران داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «رحیم احمدی روشن» پدر شهید «مصطفی احمدی روشن» عصر امروز در همایش «مادران فاطمی دختران انقلابی» که در حرم شهدای گمنام نکا برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه شهدا نظاره‌گر اعمال ما هستند، اظهار داشت: خداوند متعال بر ملت مستضعف منت می‌گذارد و آنها را امامان و وارثین روی زمین قرار می‌دهد و مردم برای ظهور امام زمان (عج) زمینه‌سازی می‌کنند.

پدر شهید احمدی روشن مقاومت و شهادت‌طلبی و استقامت را از ویژگی‌های ملت ایران برشمرد و ادامه داد: خداوند ملت ایران را مورد امتحانات زیادی قرار داد و مردم نیز با کسب نمرات عالی از امتحانات خداوند سربلند بیرون آمدند.

این پدر شهید با بیان اینکه ترس، گرسنگی، از دست دادن مال و اموال از نمونه‌ امتحانات خدا از ملت ایران بود، گفت: مردم ایران در امتحان سخت‌تری پیروز شدند و آن تقدیم پاره‌های جگرشان بود که خم به ابرو نیاوردند و در راه خدا یک شهید، دو شهید و چند شهید عنایت کردند.

وی عنوان کرد: مردم ایران از اول انقلاب با تقدیم فرزندان عزیزشان برای انقلاب سرمایه‌گذاری بزرگی کردند و خداوند در قبال این ایثار از این ملت که صابرین هستند، تشکر کرد و صلوات و درود فرستاد.

پدر شهید احمدی روشن ادامه داد: پیروزی مردم ایران در انقلاب و جنگ تحمیلی و جبهه صنعت هسته‌ای نشان دهنده مقاومت و ایستادگی آنان دارد و بیانگر این است که مردم ایران در صنعت علم و هسته‌ای حرف برای گفتن دارند و این از ثمره خون شهیدان «مصطفی احمدی روشن»، «شهریاری»، «رضایی‌نژاد» و «علی‌محمدی» است که با خون خود این دفتر را امضا کردند و در راه خداوند جان عزیزشان را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه ما در دنیا به عنوان یک کشور علم هسته ای معرفی شدیم، گفت: خداوند بچه‌های ما و شما را هدایت کرد و اگر هدایت خداوند نبود کسی قدرت هدایت را نداشت و اکنون ما در دنیا به عنوان یک کشور مقاوم و ایستاده در مقابل ابهت پوشالی استکبار جهانی معرفی شدیم و دنیا ما را به عنوان یک الگوی مسلمان مقاوم شناختند و الگوگیری کردند.

این پدر شهید با بیان اینکه مردم سوریه و لبنان و عراق و افغانستان با تأسی از ملت ایران در مقابل استکبار ایستادند، افزود: ما انقلاب خودمان را صادر کردیم و فرهنگ انقلاب و انقلابی‌گری و بسیج و حشدالشعبی‌ها در عراق ایجاد شد و برای استکبار جهانی غیرقابل باور بود.

وی به شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با چندین موشک نقطه‌زن جواب دشمنان را دادند و فرماندهان ما کسانی هستند که همچنان که در میدان مقابله با دشمن در جنگ سخت پیروز می‌شوند در میدان مقابله با نفس نیز پیروزند.

وی شهدا را ذخیره‌های انقلاب دانست و گفت: شهدا نظاره‌گر اعمال ما هستند و باید قدردان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار