اردوغان:

آمریکا، من و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه را تهدید می‌کند

رئیس‌جمهور ترکیه امروز چهارشنبه گفته دولت آمریکا او و رئیس دستگاه اطلاعات این کشور را تهدید کرده است.
کد خبر: ۳۸۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ - 05February 2020

آمریکا، من و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه را تهدید می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه روز چهارشنبه مدعی شد دولت آمریکا او، نهاد‌های مالی ترکیه و رئیس دستگاه اطلاعاتی کشورش را تهدید می‌کند.

اردوغان در سخنانی خطاب خود بار دیگر مخالفت خودش را با طرح تحمیلی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای ایجاد سازش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، موسوم به «معامله قرن» را ابراز کرد.

اردوغان گفت: «در حال حاضر، ایالات متحده هم خود من و هم رئیس دستگاه اطلاعاتی من را تهدید می‌کند. آمریکا علاوه بر این برخی از نهاد‌های مالی ترکیه را هم تهدید کرده است، اما هر کاری که انجام دهند، موفق نخواهند شد.»

پیش از این برخی از رسانه‌های ترکیه‌ای، مقاله‌ای که یک رسانه صیهونیستی ماه گذشته درباره ترور «هاکان فیدان»، رئیس دستگاه اطلاعاتی ترکیه منتشر کرده را به احتمال ترور او توسط آمریکا تعبیر کرده‌اند.

یک نشریه نزدیک به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار «قاسم سلیمانی» نوشته بود: «حالا نوبت هاکیان فیدان است.»

نشریه دست راستی صهیونیستی نزدیک به نتانیاهو با اشاره به هدف قرار دادن سردار سلیمانی از سوی آمریکا نوشت: حالا نوبت هاکان فیدان رئیس سازمان اطلاعاتی ترکیه (میت) است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها