همایش تبیین مکتب شهید سلیمانی در قم برگزار شد‌

همایش تبیین مولفه های مکتب شهید سلیمانی با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ - 05February 2020

همایش تبیین مکتب شهید سلیمانی در قم برگزار شد‌به گزارش دفاع‌پرس از قم، همایش تبیین مکتب سپهبد سلیمانی همزمان با دهه فجر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

سردار فدوی در این مراسم اظهار کرد: ملت ایران در این ۴۱ سال بی نظیر عمل کرده است، همه باید پای کار باشند و در ادامه مسیر باید همچون گذشته به رسالت خود عمل کرده و در هر انتخاباتی حضور فعال و موثر داشته باشند.

وی با انتقاد از سخنان برخی افراد درباره مذاکره با آمریکا افزود: برخی مسئولین مدعی هستند که باید طبق قاعده آمریکا عمل کرد تا در زمینه اقتصادی به موفقیت برسیم در حالی که مبانی انقلاب اسلامی با مبانی غرب هیچ گونه همخوانی ندارد.

حجت الاسلام قنواتی مدیر مدرسه علمیه معصومیه نیز با تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: ملت ایران اسلامی باید در صحنه‌های حمایت از آرمان‌های انقلاب به خوبی حضور داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌های سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: نسل جوان باید از این شهید گرانقدر الگوبرداری کند و همان گونه که رهبری فرمود سردار سلیمانی از شاگردان برجسته امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها