دبیر کمیته علمی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تثبیت 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

فضل‌الله صرامی گفت: به همت مرکز تحقیقاتی، آموزشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، 2 واحد درسی کتاب آشنایی با دفاع مقدس از حالت اختیاری خارج شد و توانست جایگاه آموزشی خود را در دروس دانشگاهی تثبیت کند.
کد خبر: ۳۸۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ - 06February 2020

تثبیت 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه بررسی و پیگیری مصوبات تفاهمنامه مشترک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی اهواز امروز (پنجشنبه) در محل دفتر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه ضمن تقدیر از مدیریت، معاونان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در خصوص همکاری همه‌جانبه اظهار داشت: به لطف پروردگار و همت مدیران مرکز تحقیقاتی، آموزشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور، 2 واحد درسی کتاب آشنایی با دفاع مقدس از حالت اختیاری خارج شد و توانست جایگاه آموزشی خود را در دروس دانشگاهی تثبیت کند.

وی افزود: از مهمترین مصوبات و دغدغه‌های ما در مراکز علمی و دانشگاهی خوزستان، تاسیس مرکز تحقیقات و پژوهش دفاع مقدس و ارائه مطلوب کتاب آشنایی با دفاع مقدس بود که با تدابیر مسئولان دانشگاه آزاد خوزستان و اخذ مجوز از سازمان مرکزی کشور این امر محقق شد و این درس مهم دانشگاهی توانست در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان جایگاه واقعی خود را به دست آورد.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم که دیگر مراکز علمی و دانشگاهی خوزستان همچون دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به تثبیت جایگاه این درس و اهمیت انتقال مفاهیم و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان دانشجو همت کنند و در راه تثبیت 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس، مراحل اداری لازم را به انجام برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها