با حضور فرمانده نهاجا صورت گرفت؛

رونمایی از ۲ دستاورد فرهنگی نیروی هوایی ارتش

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، صبح امروز از دو دستاورد فرهنگی نهاجا رونمایی شد.
کد خبر: ۳۸۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 06February 2020

رونمایی از ۲ دستاورد فرهنگی نیروی هوایی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، طی مراسمی که صبح امروز (پنجشنبه) با حضور امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش و سردار «رحمان علیدوست» جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی برگزار شد، از دو دستاورد فرهنگی نهاجا رونمایی به عمل آمد.

بنا بر این گزارش، کتاب «تلخ‌تر از انتظار» مروری بر زندگی امیر سرلشکر خلبان شهید اسداله بربری به روایت همسرش و بازی موبایلی «سرباز قهرمان» که توسط کارکنان وظیفه نیروی هوایی ارتش طراحی و ساخته شده است، در این مراسم رونمایی شدند.

امیر نصیرزاده در حاشیه این مراسم که در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت فعالیت در حوزه‌های مختلف فضای مجازی اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش در حوزه جنگ نرم و مقابله با عملیات روانی دشمن برنامه‌های متعددی در دست انجام دارد که عمده این برنامه‌ها برای کارکنان پایور و نیرو‌های وظیفه که بیشتر در معرض تهدیدات دشمنان هستند، انجام می‌شود.

وی با تبیین برنامه‌های مختلف در نهاجا در حوزه فضای مجازی گفت: در راستای عمل به توصیه‌های فرمانده معظم کل قوا در زمینه تنظیم برنامه‌های ویژه برای کارکنان وظیفه در مدت زمان خدمت در نیرو‌های مسلح، در نیروی هوایی برنامه‌های متعددی طراحی شده است که یکی از این برنامه‌ها ورود به حوزه بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با بیان اینکه «حوزه بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه از حوزه‌هایی است که جوانان در آن حضور دارند»، خاطرنشان کرد: اگر در این فضا‌ها حضور نداشته باشیم، خلأ این حضور با دشمنان پر خواهد شد؛ به همین دلیل حمایت از بازی‌های تلفن همراه با الگو‌ها و فرهنگ بومی و آنچه که در سنت، فرهنگ و دین ما تبیین شده، در دستور کار نیرو‌های مسلح قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار