محمودی شاه‌نشین:

تشکیل مجلس قوی در گرو انتخاب نمایندگانی انقلابی است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل مجلس قوی در گروه انتخاب نمایندگانی انقلابی با روحیه جهادی است.
کد خبر: ۳۸۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ - 06February 2020

تشکیل مجلس قوی در گرو انتخاب نمایندگانی انقلابی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمد محمودی شاه‌نشین با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تشکیل مجلس قوی از سوی مردم، اظهار داشت: بیانات حضرت امام خامنه‌ای برای همه آحاد مردم فصل الخطاب است.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشورمان برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات مجلس یازدهم از اهمیت دوچندانی برخودار است از این رو ابتدا حضور گسترده مردم در این عرصه قابل تامل است.

وی ادامه داد: همچنین انتخاب افرادی که دارای شاخصه‌هایی مانند مؤمن، انقلابی، شجاع و دارای روحیه جهادی باشند می‌تواند به تشکیل مجلسی کمک کند که قرار است زمینه‌ساز پیشرفت کشور باشد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را خیلی شفاف و صریح مشخص کردند، گفت: در واقع ایشان با تاکید بر کلید واژه «مجلس کارآمد» تاکید کردند که مردم باید به افرادی که دارای سابقه بوده و نتیجه فعالیت‌هایشان مشهود است، رای بدهند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید یادآور شد قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون از وظایف قوه مقننه محسوب می‌شود؛ لذا نمایندگان پس از ورود به بهارستان باید با نگاه تخصصی به تصویب قوانین بپردازند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها