افشاگری تازه «القسام» درباره نظامیان اسیر صهیونیست در غزه

گردان‌های شهید عزالدین قسام از جزئیات تازه‌ای در مورد نظامیان اسیر صهیونیست در نوار غزه پرده برداشت.
کد خبر: ۳۸۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 06February 2020

افشاگری تازه «القسام» درباره نظامیان اسیر صهیونیست در غزهبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از جزئیات تازه‌ای در مورد نظامیان اسیر صهیونیست در نوار غزه پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، ابوعبیده سخنگوی این گردان‌ها در بیانیه‌ای در تلگرام اعلام کرد که شماری از نظامیان اسیر اسرائیلی در حملات جنایتکارانه این رژیم به غزه در ماه می‌ سال ۲۰۱۹ زخمی شدند.

وی  تصریح کرد: دشمن صهیونیستی با پیش کشیدن بحث آزادی «نعاما یسخار» که به جرم قاچاق مواد مخدر در روسیه بازداشت بود، در حالی که همچنان از افشای سرنوشت نظامیان اسیر متجاوز خود به غزه طفره می‌رود، دست به فریبکاری بزرگی در برابر اسرائیلی‌ها زده است.

ابوعبیده افزود: در شرایطی که رژیم صهیونیستی اهمیتی برای سرنوشت نظامیانش که آنان را در سال ۲۰۱۴ برای جنگ و جنایت روانه غزه کرده بود، قائل نیست، نتانیاهو به فریبکاری بزرگی  متوسل شده است.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام بیان کرد: ما در گردان‌های قسام حقیقتی را که از زمان حمله این رژیم به غزه در ماه می ۲۰۱۹ پنهان مانده بود، برملا و اعلام می‌کنیم که در جریان بمباران مراکز نظامی و مسکونی در غزه شماری از نظامیان اسیر اسرائیلی مستقیماً هدف قرار گرفته و زخمی شدند که ما فعلاً اشاره‌ای به سرنوشت آنان نمی‌کنیم و به اسرای قهرمان فلسطینی وعده می‌دهیم که از هیچ تلاشی برای آزادی‌شان دریغ نکنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها