فرمانده سپاه کربلا مازندران:

محیط خدمت محیط کارآمدتر شدن سربازان است

سردار «محمدحسین بایایی» گفت: جوانان توان و ظرفیت مورد نیاز را دارند باید آموزش و دانش کافی با ایجاد کارگاه‌های مهارت آموزی به آنان ارائه شود؛ چراکه محیط خدمت محیط کارآمدتر شدن سربازان است.
کد خبر: ۳۸۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ - 06February 2020

محیط خدمت محیط کارآمدتر شدن سربازان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بایایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در دوازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز که با محوریت سرباز شهید «عارف نوریان» در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر روزهای یادآوری استقامت مقاومت مقابل طاغوت و روزهای تداعی شهدای قبل و بعد از انقلاب است که با جانفشانی آنان امروز شاهد آبادانی پیشرفت در کشور هستیم همچنین یاد سرباز شهید نوریان که در دفاع از حریم مرزها در ماموریت به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

بابایی افزود: هدف ما این است فرزندان این مملکت وجودشان در دوران خدمت سربازی راضی باشند و قدمی برای رفع دغدغه مقام معظم رهبری جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال گام برداریم.

وی تصریح کرد: حفظ حراست از مرزها و انقلاب اسلامی از وظیفه اصلی ماست و در کنار این وظیفه سربازان ولایی ما است که با گذراندن دوره آموزشی آینده درخشان خود را طی کنند.

بابایی ادامه داد: دغدغه ما این است تا سربازان در دو سال خدمت سربازی عمر مفیدشان محسوب شود، بدانیم کشور ما در حال پیشرفت و قوی شدن هستیم باید برای آحاد جوانان و اوقاتشان برنامه داشته باشیم تا ما را به نقطه قوت برساند.

وی بیان داشت: مهارت آموزی نقش مهمی در کسب حرفه و اشتغال آینده جوانان دارد که مرکز آموزش و کارآفرینی برای بسیجیان و سربازان است که دوره‌های مفید را طی می‌کنند و این قرارگاه امروز افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: جوانان توان و ظرفیت مورد نیاز را دارند باید آموزش و دانش کافی با ایجاد کارگاههای مهارت آموزی به آنان ارائه دهیم زیرا محیط خدمت محیط آماده شدن کارآمدتر شدن سربازان است.

بابایی گفت: همه ما سرباز ولایت هستیم و باید در ادامه مسیر به ویژه اجرایی شدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه گام دوم انقلاب تابع فرمایشات ایشان باشیم تا دغدغه‌های کلان را رفع و دشمنان نیز نتوانند آسیبی به مملکت ما برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار