سردار رحیمی:

انقلاب اسلامی روز به روز قوی‌تر می‌شود

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه این انقلاب روز به روز قوی‌تر خواهد شد، گفت: دشمنان ما امروز نسبت به چهار دهه گذشته منسجم‌تر، هماهنگ‌تر و با برنامه‌ریزی بسیار پیچیده‌تر وارد عرصه شده‌اند؛ لذا باید دشمن را بشناسیم و اگر نشناسیم، غفلت کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۸۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ - 06February 2020

دشمن را نشناسیم، غفلت کرده‌ایمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ شب گذشته در مراسم یادواره ۵۰ شهید پایگاه مقاومت بسیج یاسر در مجتمع شهید غنی‌پور، اظهار داشت: یاد افرادی که را در سال‌های سخت از نظام و انقلاب دفاع کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: باید مرور کنیم در ۴۱ سال پیش چه اتفاقاتی روی داد، انقلاب چگونه به پیروزی رسید و در این چهار دهه چه تلاش‌هایی شد که انقلاب علی‌رغم تمام دشمنی‌ها پیروز بماند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه این انقلاب روز به روز قوی‌تر خواهد شد، گفت: مهمترین نکته‌ای که باید رهروان شهدا به آن دقت کنند، دشمن‌شناسی است.

وی بیان داشت: امام عزیز روشی را به ما نشان داد که کاملاً در مقابل منافع دشمنان است؛ باید دشمن را بشناسیم و اگر نشناسیم غفلت کرده‌ایم.

سردار رحیمی متذکر شد: باید در مسیر مخالف آرمان‌ها و اهداف دشمنان حرکت کنیم. دشمنان ما امروز نسبت به چهار دهه گذشته منسجم‌تر، هماهنگ‌تر و با برنامه‌ریزی بسیار پیچیده‌تر وارد عرصه شدند و سردسته آن‌ها (ترامپ قمارباز) قول داد که نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

وی یادآور شد: یکی از ویژگی‌های اصلی تیم ترامپ، ضدیت با ایران و اسلام است؛ پس باید بدانیم دشمن هم دنبال نابود کردن ایران و هم اسلام است.

رئیس پلیس تهران خاطرنشان کرد: رژیم جنایت‌کار و کودک‌کش صهیونیستی نیز تمام توان خود را برای مقابله با ایران اسلامی به کار گرفته است.

وی انگلیس خبیث را نیز از دیگر دشمنان جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: همکاران بنده سفیر انگلیس را در اوج شلوغی شناسایی و بازداشت کردند، اگر بخواهیم به سوابق شرارت و جنایت‌های این کشور (انگلیس) اشاره کنیم، قحطی ۵۰، ۶۰ سال قبل در ایران فقط یکی از این جنایت‌هاست که با آن نیمی از جمعیت به خاطر گرسنگی جان باختند.

سردار رحیمی افزود: فرانسه یکی دیگر از دشمنان جمهوری اسلامی ایران است که در آن زمان انقلاب، تمام امکانات را در اختیار بختیار گذاشت، یکی از محرکه‌های اصلی برای حمله عراق به ایران، بختیار لعین و حمایت‌های فرانسه بود.

وی با بیان اینکه باید به طور دقیق و آگاهانه دشمنان خود را بشناسیم، بیان کرد: دشمنان در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران در حال توطئه هستند و در تمام دنیا توطئه می‌کنند. منافقان دو هزار میز در آلبانی دارند و در فضای مجازی در حال فعالیت علیه ایران هستند. وزیر ارتباطات هم اعلام کرد که بیش از ۸۰ درصد توئیت‌ها علیه ایران در حوادث آبان‌ماه از طریق عربستان بود.

این مقام انتظامی همچنین به بیان خاطره‌ای از اشتیاق شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت پرداخت و گفت: در جلسه‌ای سال ۷۱ خدمت شهید حاج قاسم سلیمانی رفتیم؛ آن زمان ایشان می‌گفت که «دعا کنید من شهید شوم».

سردار رحیمی در پایان با بیان اینکه ملت ما شریف، بزرگ، انقلابی و متدین است، تأکید کرد: باید هر چه در توان داریم برای این نظام بگذاریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار