عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

مجلس قوی کشور را از بحران‌ نجات می‌دهد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: مشکلات کشور با یک مجلس انقلابی حل و فصل می‌شود و نمایندگان در یک مجلس قوی می‌توانند تصمیمات شجاعانه بگیرند و کشور را از بحران‌ها نجات دهند.
کد خبر: ۳۸۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 06February 2020

مجلس قوی کشور را از بحران‌ نجات می‌دهدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه هرکس ایران را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است به این دلیل که انتخابات، نقطه‌ای مهم در تعیین سرنوشت کشور است.

وی با بیان اینکه داشتن یک مجلس قوی برای حل مشکلات داخلی و بین‌المللی بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: داشتن یک مجلس مهم، مستلزم حضوری آگاهانه و پرشور در انتخابات است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امام خمینی (ره) تعارف نکردند که فرمودند مجلس در رأس امور است و یک واقعیت را مطرح کردند چرا که مجلس باید ریل‌گذاری کشور را انجام دهد و بر اساس آن ریل‌گذاری ها بر عملکرد دولت نظارت کند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه ما باید انتخابات بسیار دقیقی داشته باشیم، گفت: مشکلات کشور به واسطه یک مجلس انقلابی حل و فصل می‌شود و نمایندگان در یک مجلس قوی، افرادی شجاع هستند و می‌توانند بر اساس مصالح کشور تصمیمات شجاعانه اتخاذ کنند و کشور را از بحران‌ها نجات دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به بخش دیگری از بیانات حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه برخی از افرادی که با انتخابات به جایی رسیده اند انتخابات را زیر سوال می‌برند، اظهار داشت: متأسفانه جریانی در کشور وجود دارد که آنقدر خودخواه هستند که فقط می‌خواهند راه و مسیر خودشان ادامه پیدا کند در حالی که شش سال کشور در اختیارشان بودند و نه تنها مشکلات مردم را حل نکردند، بلکه سفره مردم را کوچک‌تر کردند.

وی ادامه داد: این افراد با زیر سوال بردن انتخابات به دنبال آن هستند که فضای دوقطبی و یاس و ناامیدی را در کشور ایجاد کرده و اذهان عمومی را از مشکلات کشور دور کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها