فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی ارتش به نام ۴۶ هزار شهید مزین شده است/ پیروزی واقعی در گرو ولایت‌مداری است

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» گفت: نیروی زمینی ارتش به نام ۴۶ هزار شهید مزین شده است که پاسداری از خون این عزیزان افتخاری بزرگ برای ما است.
کد خبر: ۳۸۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 06February 2020

نیروی زمینی ارتش به نام ۴۶ هزار شهید مزین شده است/ پیروزی واقعی در ولایت‌مداری استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز (پنج‌شنبه) در مراسم گرامی‌داشت مادران و همسران شهدا، با اشاره به اینکه ما هرچه داریم متعلق به شهداست، اظهار داشت: سربازی کسوت مقدسی است و معنای عام آن یعنی کسی که سرش را بر دست گذاشته و در راه خدا و آرمان‌های الهی و میهن خود، سر را ببازد.

وی با بیان اینکه سربازان تأمین‌کننده امنیت کشور هستند، گفت: سربازان این مرز و بوم همواره با اندیشه و تفکر و حضور هوشمندانه خود، از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی حراست کرده‌اند و به تعبیر امام علی (ع)، این عزیزان زینت‌بخش زمام‌داران هستند و در پناه آنان همه‌چیز معنا پیدا می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: اگر ما امروز در این‌جا اطمینان داریم که امنیت‌مان تأمین شده است و به ما حمله نمی‌شود و در تمامی کشور نیز این اطمینان وجود دارد، که این به واسطه زحمات خالصانه سربازان و فرزندان‌مان در نیروهای مسلح است.

امیر حیدری تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش به نام ۴۶ هزار شهید مزین شده است که پاسداری از خون این عزیزان افتخاری بزرگ برای ما است.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی واقعی در گوش به فرمان رهبر بودن و ولایتمداری است، گفت: صراط مستقیم ما ولی امر مسلمین است و تأسی از شهدا ما را در مسیر ولایت‌مداری نگهداشته است؛ لذا باید خود را بدهکار این شهدا و مادران آنان بدانیم که چنین فرزندانی را تربیت کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش مادران و همسران شهدا در دوران دفاع مقدس، گفت: این همسنگران عالی‌مقام بوده‌اند که به شهدای ما روحیه دادند و ما همواره همسران شهدا را به‌عنوان یک همرزم و یک یار و یاور بی‌بدیل در نظر می‌گیریم که غمگسار، پرستار و عزادار همسر شهیدشان بوده‌اند.

امیر حیدری با تاکید بر اینکه ما در تکریم خانواده‌های شهدا آن‌چنان که می بایست عمل نکرده‌ایم و باید در این رابطه بیشتر تلاش کنیم، افزود: مناعت طبع همسران و مادران شهدا آن‌قدر زیاد است که هیچ‌گاه چشم به خدمت‌های ما نداشته‌اند؛ چراکه آنان با خدا معامله کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار